Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، دارا کریمی‌نژاد امروز در آیین تکریم خود و معرفی فرماندار جدید شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دهدشت با اشاره به اینکه در دولت‌های اصلاحات و تدبیر و امید خدمتگزار مردم بوده است، اظهار داشت: همه دولت‌ها خدمت کردند و بی‌انصافی است اگر گفته نشوند.

فرماندار سابق کهگیلویه بخشی از زندگینامه خود از تولد در روستای محروم مجاور مارون تا رزمنده دفاع مقدس در 15 سالگی و معلمی در 18 سالگی را یادآور شد و تصریح کرد: ما را به سخت جانی خود این گمان بود که می‌توانیم خدمتگزار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی‌نژاد گفت: هر دولت ایده‌هایی دارد که باید نیروهای همسو با خودش اجرایی کند.

وی بیان داشت: ادعای آنها که می گویند به حزب و گروه سیاسی وابسته نبودم را سم می‌دانم چرا که آدمها تا وقتی در حزب رشد نکنند و متوجه گرایش‌ها نشوند نمی‌توانند آب دیده شوند.

کریمی‌نژاد اضافه کرد: بر خلاف آنها که می‌گویند وابسته به حزب و جریان نیستم، من هستم.حزب را شناسنامه می‌دانم و البته ضمن هویت فکری تعامل هم داشتم.

کریمی‌نژاد گفت: چهار سال اول دولت تدبیر در روستاها انقلاب شد
تحریم ها و موانع در ادامه کار را کند کرد.

وی با وصف تحسین آمیز دولت تدبیر و امید اضافه کرد: دولت توانست در سنگ پراکنی زمانه در تحریم و کرونا و واکسن ستیزی واقعا تدبیر داشته باشد و امید می‌داد.

کریمی‌نژاد گفت: در دولت انسان‌های بزرگی بودند ظریفانه و نجیبانه که در تاریخ دیپلماسی ماندگار شدند.مرد میدان سردار سلیمانی و مرد دیپلماسی ظریف دو روی یک سکه بودند.

وی با اشاره به اینکه در دولت‌ها همه با هم زیر سایه نظام تلاش می‌شود، گفت:در آوردن بنیاد علوی در لنده بیش از۹۰درصد و در دیشموک 50 درصد نقش داشتم.

کریمی‌نژاد یادآور شد: در انتخابات کمترین تنش‌ها و آسیب‌ها را داشتیم 
در کرونا نسبت به استان با کمترین بیمارستان اما به همت پای کار بودن‌ها کمترین تلفات را داشتیم.

وی با بیان اینکه ایران برای ادامه موفقیت ها  نیاز به وحدت دارد، افزود:  برای موفقیت دولت، به فرجام رسیدن برجام و تائید fatf و آرامش ملت همه باید کمک کنند.

فرماندار سابق کهگیلویه گفت: از همه گروه‌ها می‌خواهم به استاندار و فرماندار کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه بدترین خاطره‌ام خودکشی دختری در دیشموک بود، گفت: برای توانمندسازی بخش ها برنامه راهکار و برون رفت از توسعه نیافتگی تدوین کردیم.

کریمی‌نژاد افزود: در آمدنم به لنده و کهگیلویه هیچ نماینده‌ای نقش نداشت بعد از تغییر دولت بارها استعفا دادم چون معتقدم هر دولت باید با نیروهای همسوی خود کارهایش را اجرایی کند.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: تودیع فرماندار عزل و نصب ها فرماندار کهگیلویه فارس کریمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند

فرماندار شهرستان چالدران با اشاره به رایزنی با مقامات ترکیه گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی در چالدران با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد در جریان بازدید نماینده وزرات کشور در امور مرزها از محل راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی چالدران اظهار کرد: در راستای شکوفایی ظرفیت مرز در چالدران اقداماتی انجام شده است و به دنبال بازگشایی بازارچه‌های مرزی در این منطقه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مرزها فرصتی برای پیشرفت و آبادانی هستند، افزود: باید از این ظرفیت مهم برای توسعه چالدران بیش از پیش استفاده شود و همین امر نیز در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

فرماندار شهرستان چالدران با اعلام اینکه بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته توسط مسئولین ذی ربط کشوری و استاندار آذربایجان‌غربی با مقامات ترکیه‌ای مراحل مختلف راه‌اندازی بازارچه مرزی در چالدران طی شده است، گفت: بازدید به عمل آمده امروز از محل بازارچه‌ها بر اساس تداوم پیگیری‌های لازم برای تسریع در راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی در چالدران است.

عبدالله‌نژاد یادآور شد: برای استفاده از ظرفیت مرز دو بازارچه مرزی در پیراحمد و شیخ سیلو چالدران در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است که تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن این اقدامات به نتیجه برسد.

کد خبر 748706

دیگر خبرها

  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز