Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار شرکتها ؛ به گزارش سایپانیوز، این اقدام در راستای توسعه حجم صادرات غیرنفتی کشور به بازارهای منطقه صورت می‌گیرد و با اجرای آن شرکت تراکتورسازی تبریز این امکان را به دست می آورد تا محصولات خود را با استفاده از توان فنی مهندسی شرکت سیویکو در سوریه تولید و عرضه کند.

انتقال تکنولوژی، تولید و فروش محصولات تراکتورسازی ایران به صورت انحصاری در کشور سوریه با استفاده از امکانات و زیرساخت های شرکت سیویکو از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین انتقال بخشی از سهام سایپا در شرکت سیویکو به تراکتورسازی تبریز در حال بررسی و مذاکره است.

شرکت سایپاسوریه با نام "سیویکو" در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع در نزدیکی شهر حمص و شهرک صنعتی حسیا ایجاد و تولید و مونتاژ برخی محصولات گروه خودروسازی سایپا از سال ۱۳۸۶ تاکنون در آن انجام شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت سایپا سوریه تراکتورسازی تبریز مونتاژ ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیان‌پور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی سفر به خراسان رضوی ضمن حضور در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و دریافت گزارشی از اقدامات و برنامه‌های آزمایشگاه استان و بازدید از بخش‌های فنی و ستادی اداره کل، برنامه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را در سال جهش تولید، تشریح کردند.

کیان‌پور افزود: هم اکنون در سطح استان‌ها با ۳۷ سازمان و دستگاه اجرایی همکاری نزدیکی داریم و در راستای برنامه ورود به بازار‌های جدید و ارایه خدمات فنی و مهندسی به دیگر سازمان‌ها، ارائه خدمات به دیگر سازمان‌ها در کنار شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی امسال افزایش خوبی خواهد یافت.

وی با بیان اینکه امسال بودجه مناسبی برای توسعه و بهسازی آزمایشگاه‌های فنی و مکانیک خاک در استان‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: باتوجه به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش‌بنیان، فناورانه و مردم پایه است توسعه شرکت به تجهیزات نوین و آخرین فناوری‌ها به طور مستمر پیگیری می‌شود که امسال ضمن تجهیز آزمایشگاه‌ها به دستگاه‌های جدید، تعدادی ساختمان بهسازی و خودرو‌های خدمت خریداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه تنوع آزمایش‌های قابل‌ارایه در این شرکت بیش از نیاز کشور است، افزود: باتوجه‌به اینکه محصولات و آزمایش‌های جدیدی در دنیا تولید و بهره‌برداری می‌شود، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز امسال تنوع سبد ارایه خدمات آزمایشگاهی خود را به ۷۵۰ نوع آزمایش افزایش خواهد داد تا نیاز صنعت و پروژه‌های عمرانی را پاسخگو باشد.

بر اساس این گزارش مجید کیان‌پور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، خدایار روان‌بد، معاون توسعه مدیریت و منابع، شهرام جمعه خالدی، ذیحساب، حمیدرضا شیخ انصاری، مدیرکل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و ارزیابی عملکرد از بخش‌های مختلف آزمایشگاه استان خراسان رضوی بازدید و ضمن استماع گزارش مدیرکل آزمایشگاه استان خراسان رضوی، بررسی عملکرد سال گذشته و برنامه‌های امسال استان در دیدار صمیمی برای رفع مشکلات همکاران شرکت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها