Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کمیته امداد گفت: سال گذشته میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد ۱۴۲ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان بود ولی ۹ ماهه سال جاری این کمک‌ها به ۱۴۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ظهر امروز در سفر دو روزه به استان زنجان سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری برنامه کاری خود را در زنجان با دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان آغاز کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه ضمن تقدیر از خدمات نهاد انقلابی کمیته امداد گفت: از خدمات صادقانه این نهاد ارزشمند و یادگار پربرکت حضرت امام (ره) تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در استان یکی از دستگاه‌های زحمتکش و فعال به شمار می‌رود، گفت: پس از حضور مدیرکل فعلی کمیته امداد از سال 95 در استان، شاهد شکوفایی و ارائه خدمات بی‌نظیر به مددجویان هستیم.

در ادامه جلسه سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در این جلسه اظهار کرد: سال گذشته میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد 142 میلیارد و 251 میلیون تومان بود ولی 9 ماهه سال جاری این کمک‌ها به 144 میلیارد و 470 میلیون تومان رسیده است و حتی پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این کمک‌ها به 200 میلیارد تومان نیز برسد.

درخواست افزایش وام اشتغال مددجویان کمیته امداد از شورای عالی پول و اعتبار کمیته امداد: واریز یک ماه مستمری فوق العاده برای سیل‌زدگان جنوب کشور ماهانه 1200 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌شود

وی در ادامه با تقدیر و تجلیل از مردم نیکوکار کشورمان بابت حمایت‌های بی‌دریغ از این نهاد انقلابی گفت: واقعاً نمی‌دانیم چگونه از مردم کشورمان بابت اینهمه حمایت تشکر کنیم و از محضر امام جمعه‌های کشور درخواست دارم که از طرف کمیته امداد از مردم تشکر کنند؛ با اینکه تورم سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته ولی طبق آمار کمک‌های مردمی بسیار افزایش یافته است.

در پایان جلسه از طرح پرداخت الکترونیکی صدقات با استفاده از کد QR رونمایی شد. با افتتاح این طرح، مردم کشورمان می‌توانند به راحتی با اسکن کد، صدقات خود را در عرض چند ثانیه پرداخت کنند.

گفتنی است آیین واگذاری 200 تبلت دانش‌آموزی به مددجویان، دیدار با استاندار زنجان، حضور در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان، حضور در برنامه تلویزیونی اشراق، کلنگ‌زنی پروژه 32 واحدی مسکن برای مددجویان، حضور در رزمایش کمک‌های مومنانه و تحویل 114 سری جهزیه به نوعروسان نیازمند زنجانی، حضور در مناطق محروم شهرستان خدابنده و نهایتاً بهره‌برداری از 2 هزار و 200 طرح اشتغال با سرمایه‌گذاری 90 میلیارد تومان بخشی از برنامه‌های دو روزه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان زنجان است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد مددجویان کمیته امداد رئیس کمیته امداد میلیارد تومان کمک های مردمی میلیون تومان کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است

کاخ سفید رسما اعلام کرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی حین سخنرانی‌های خود مرتکب شده است؛ در چهار ماه اول سال، اشتباهات بایدن تقریباً در هر سخنرانی او اصلاح می‌شد.

کارکنان ارتباطات اغلب اظهارات رسمی بایدن را تصحیح، بسط یا اصلاح می‌کنند تا آنها را با سیاست رسمی کاخ سفید یا در برخی موارد با واقعیت همسو کند. در چندین مورد، بیانیه‌ها باید تغییر می‌کردند تا دقیقاً معنای مخالف آنچه بایدن گفته بود، منتقل شود.

کاخ سفید بین ۱ ژانویه تا ۲۴ آوریل، ۱۱۸ بیانیه، سخنرانی و گفتگو با خبرنگاران را رسماً به روز کرد و حداقل ۱۴۸ بار سخنان رئیس جمهور را با صدای بلند تصحیح کرد. برخی از تغییرات شامل اصلاح نام ها، تاریخ‌ها و نام سازمان است.

در موارد دیگر، افعال یا معنای بیانیه بایدن تغییر کرده است. کلماتی که او نگفته بود، اما مقامات کاخ سفید معتقد بودند باید گفته می‌شد نیز به رونوشت‌ها اضافه شد.

از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن او بار‌ها حرکات عجیبی از خود نشان داده است. پس از گاف‌ها و اشتباهات کلامی و رفتاری جو بایدن که او را به عنوان «ماشین گاف» مشهور کرده، وضعیت سلامتی بایدن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و چالش‌ها و جنجال‌ها بر سر سلامتی این رئیس جمهور ۸۲ ساله افزایش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است