Web Analytics Made Easy - Statcounter

دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه برخی از این مهاجرین برای گرفتن ویزا هر یکشنبه جلوی درب کلیساها صف می کشدند و از درون بی محتوا می شوند، افزود: حیف نیست که فرزند علی و فاطمه(س) در دستان دشمنان باشد؟ قطعا این موارد به مباحث فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و تربیتی بازمی گردد و باید غیرمستقیم به آن ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید عرق و تعصب ملی، اسلامی و ولایی را تقویت کرد، اما بهترین استعدادهای کشور مهاجرت می کنند، البته نباید به شکل مستقیم بلکه باید از طریق محبت و حفظ کرامت، استعدادهای کشورمان را حفظ کنیم.


وی در ادامه داد: این کشور سرزمین حضرت فاطمه(س)، حضرت علی(ع) و امام رضا(ع) و شهید سلیمانی هاست چگونه می شود که افرادی این سرزمین را ترک کرده و وارد سرزمین ترامپ می شوند، این سرزمین را با چه چیزی عوض می کنید؟

امام جمعه اراک با بیان اینکه برخی از این مهاجرین برای گرفتن ویزا هر یکشنبه جلوی درب کلیساها صف می کشدند و از درون بی محتوا می شوند، افزود: حیف نیست که فرزند علی و فاطمه(س) در دستان دشمنان باشد؟ قطعا این موارد به مباحث فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و تربیتی بازمی گردد و باید غیرمستقیم به آن ورود کرد.

وی تصریح کرد: جمعیت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۵۰ میلیون نفر بیشتر شده است، نرخ باسوادی از ۴۷ درصد به ۹۴ درصد و میانگین سن از ۵۴ سال به ۸۴ سال رسیده است، قطعا این تحولات قابل چشم پوشی نیست و باید انصاف داشت، ۶ هزار مگاوات برق تولیدی پیش از انقلاب امروز به ۶۰ هزار مگاوات افزایش یافته، تمام شهرهات تحت پوشش شبکه آب و گاز و بهداشت است و باید قدردان بود، البته تنبل هستیم، بهره وری پایین است و باید تنبلی ها را جبران کرد و سبک زندگی اسلامی داشت.

دری نجف آبادی افزود: درست است که با شرایط ایده آل فاصله داریم، اما باید به تغییرات و تحولات نگاه مثبت داشت، امروز حتی در روستاها پزشک متخصص داریم، استان مرکزی تا چند سال پیش دانشکده دندانپزشکی نداشتیم. در حال حاضرپیگیر راه اندازی دانشکده داروسازی هستم چراکه جزو واجبترین کارهاست و باید این دانشکده در استان فعال شود.

وی گفت: کره ای ها سالانه ۲۳۶۰ ساعت کار انجام می دهند و برای رقابت با آنها باید ساعت کار را افزایش دهیم، اگر خواهان رشد صنعت خودروسازی و ارتقای کشور هستیم باید همت و غیرت داشت، خداوند هوش و عقل داده است و باید استفاده کرد.
منبع: مهر برچسب ها: ناطقان ، نماینده ، مرکزی ، نجف آباد ، ترامپ ، محتوا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ناطقان نماینده مرکزی نجف آباد ترامپ محتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند

به گزارش صدای ایران ایرنا، رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با صیانت جامعه و حجاب، گفت: قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه هیأت عمومی این دیوان اظهار داشت: اکنون بحث حجاب و صیانت از آن یکی از موضوعاتی است که در جامعه مطرح است و برخی که داعیه آشنایی با مفاهیم دینی و احکام الهی را دارند، سخنانی در این رابطه بر زبان جاری می‌کنند که موجب شگفت و تأسف است.

وی با تاکید بر اینکه علامت سوال گذاشتن روی مساله ضرورت حجاب برای بانوان غیرقابل توجیه است، افزود: برخی عنوان می‌کنند که آیا در اسلام بحث حجاب ضروری و واجب است! در حالی که امر حجاب یکی از ضروریات دین و در آیات شریفه قرآن برای همه زنان مسلمان یک تکلیف شرعی است.

منتظری ادامه داد: در روایات و احادیث پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) در باب موضوع حجاب مطالب بی شماری بیان شده و این مساله به قدری مورد تاکید است که در شب معراج پیامبر اسلام (ص) نیز بر مساله حجاب اشاره شده است.

وی یادآور شد: در ادیان آسمانی نیز حجاب بر زنان امری لازم و ضروری بوده است، اصولا ویژگی و ساختار وجودی که خداوند در بانوان قرار داده است؛ اقتضا می‌کند که زن مصون از تعرض باشد و این امر از طریق حجاب محقق می‌شود.

رئیس دیوان عالی کشور تاکید کرد: حجاب یک تکلیف شرعی و قانونی است و در جامعه اسلامی و به‌خصوص در نظام جمهوری اسلامی ایران، انتظار این است که حتی کسانی که مسلمان نیستند و یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند، زیرا قانون در کشور برای همه لازم الاتباع است.

منتظری خاطرنشان کرد: مساله حجاب در نظام جمهوری اسلامی ایران، تنها یک امر عقیدتی و دینی نیست و یک امر قانونی است، تمام شهروندان چه معتقد به مبانی دینی باشند و چه نباشند باید به قانون عمل کنند.

وی با بیان اینکه امروز کیان خانواده در دنیای غرب درحال اضمحلال است، گفت: تجربه نشان داده که بی‌بند و باری و روابط بدون قید و شرط، چه بر سر جوامع بشری آورده است، دست اجانب به دنبال برداشتن امر مهم حجاب، عفاف، حیا و شرم در جامعه اسلامی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن روی این مساله مدیریت و برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس دیوان عالی کشور اضافه کرد: مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند، این مردم با تقدیم ۳۰۰ هزار شهید انتظار حاکمیت احکام اسلام و اجرای دستورات اسلام را در جامعه دارند؛ بنابراین همه دلسوران نظام و دلبستگان اسلام باید بر مساله حجاب توجه لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اجرای قانون توسط همه دستگاه‌های حاکمیتی و با توجه به وظایف و مسئولیت‌های نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه در کشور، بر پشتیبانی و حمایت قاطع از آنان خصوصا در مساله حجاب گفت: تامین امنیت اخلاقی جامعه ضروری است که در این زمینه ضمن اینکه باید جلوی برخی تخلفات و تندروی‌ها گرفته شود، باید با برنامه ریزی و تدبیر عمل شود و قطعاً همراهی و همکاری مردم نیز در اجرای قانون تاثیرگذار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • پشیمانم!
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند