Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:26:14 GMT

خروج آل کثیر از فهرست این فصل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۴۴۶۶

خروج آل کثیر از فهرست این فصل پرسپولیس

باتوجه به مصدومیت عیسی آل کثیر از ناحیه رباط صلیبی، این بازیکن از فهرست بزرگسالان پرسپولیس خارج خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا در حالی به مصاف فجرسپاسی خواهد رفت که عیسی آل کثیر مهاجم اصلی این تیم به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت. آل کثیر در اوایل نیمه دوم و در تلاش برای تصاحب یک توپ، از ناحیه زانو آسیب دید و خیلی زود مشخص شد که مصدومیت وی از ناحیه رباط صلیبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به اینکه آل‌کثیر حداقل شش ماه از میادین دور خواهد بود، بنابراین تا تیر ماه نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود و به عبارتی فصل برای او به پایان رسیده است. یحیی گل‌محمدی درباره خروج مهاجم جنوبی از فهرست گفت: وضعیت عیسی به نظرم وضعیت خوبی نیست. اگر صد در صد مطمئن بشویم اتفاقی که افتاده پارکی رباط صلیبی باشد قطعا به نیم فصل دوم نمی‌رسد و مجبوریم که او را از لیست خارج کنیم.

 

با این حساب و باتوجه به خروج عیسی آل کثیر از فهرست پرسپولیس، سرخپوشان سه جای خالی در لیست بزرگسالان خواهند داشت و اگر جدایی رادوشویچ هم قطعی شود، این جای خالی به عدد چهار افزایش خواهد یافت.

به نظر می‌رسد یحیی در نقل و انتقالات نیم فصل باید جذب یک مهاجم و یک دروازه‌بان ذخیره را در اولویت قرار دهد. همچنین پیش از این گفته می‌شد که سرمربی قرمزها به جذب مدافع راست و هافبک میانی علاقه دارد که گزینه دوم، احتمالا به خاطر نمایش ضعیف رضا اسدی و جای خالی احمد نوراللهی است.

البته پرسپولیس حتی با حضور عیسی آل کثیر نیز در خط حمله ضعف‌هایی داشت و شاید به همین خاطر یحیی دو مهاجم را در فهرست خود قرار دهد. خصوصا اینکه حامد پاکدل نیز در حد و اندازه‌های پرسپولیس ظاهر نشده است.

 

نکته مهم اینکه پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هم باز شده و این تیم باتوجه به اینکه حکم نهایی بدهی از دادگاه عالی ورزش ندارد، می‌تواند برای خرید بازیکن خارجی هم اقدام کند.

پرسپولیس تهران نقل و انتقالات نیم فصل 1400 عیسی آل کثیر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران نقل و انتقالات نیم فصل 1400 عیسی آل کثیر عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست

مهاجم کهنه‌کار فرانسوی به لیگ ام ال اس ملحق خواهد شد.

طرفداری | اولیویه ژیرو راهی لس آنجلس اف‌سی می‌شود.

به گزارش فابریتزیو رومانو، اولیویه ژیرو، مهاجم 37 ساله میلان با لس آنجلس اف‌سی آمریکا به توافق نهایی رسید و به زودی چالش جدیدی را در لیگ ام ال اس آغاز خواهد کرد. پس از توافق طرفین در ماه گذشته، حال همه چیز برای انتقال ژیرو به لس آنجلس اف‌سی مهیا است و او دومین فرانسوی نامدار این باشگاه آمریکایی پس از هوگو لوریس خواهد بود. قرارداد اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی تا دسامبر 2025 اعتبار خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست