Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،مرتضی جمشیدی افزود: با توجه به استقبال هنرمندان از این دوره از جشنواره مهلت ارسال آثار از ۳۰ آذرماه به ۲۱ دی ماه تغییر دادشد تا هنرمندان فرصت کافی برای ساخت و ارائه اثر داشته باشند.

وی با اشاره به بخش‌های این جشنواره تصریح کرد: امسال این جشنواره در چهار بخش نوشت افزار، اسباب بازی، عروسک و هدایای فرهنگی برگزار می‌شود و بیشترین ثبت اثر مختص به بخش هدایای فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی  با اشاره به داوری جشنواره در چند بخش ادامه داد: در بخش اول آثار توسط مسوول دبیرخانه غربالگری شده و پس از آن دبیر جشنواره مرحله داوری اولیه را انجام می‌دهد ضمن اینکه مرحله آخر پالایش آثار توسط داوران در چهار بخش و هر بخش سه داور از امروز ۲۲ دی‌ماه آغاز شد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امسال نسبت به سال گذشته تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه رشد داشته و همچنین آثار از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

وی یادآور شد: نتایج داوری همزمان با اختتامیه سومین دوره جشنواره کالاهای فرهنگی (جایزه فیروزه) در بهمن ماه اعلام می‌شود.

برگزاری جشنواره  فیروزه با محور کالاهای فرهنگی و اسلامی و معرفی آثار هنرمندان و تولید کنندگان بومی استان و شرکت های خلاق فرهنگی گام بلندی در حمایت از محصولات بومی و فرهنگی با توجه به تنوع اقوام مختلف خوزستان است.

این جشنواره با هدف فرهنگ سازی تولید و مصرف کالاهای بومی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اهواز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مجید منادی در مراسم  محفل شعر ارادت رضوی در  قدمگاه امام رضا(ع) دزفول  افزود : خوزستان ظرفیت های بی بدیلی در عرصه شعر و ادب فارسی و عربی دارد و این موجب شده تا این استان طلایه دار آغاز نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی باشد.

وی ادامه داد: پس از مطالبه رهبر معظم انقلاب برای ترجمه اشعار فارسی، بسیاری از شاعران خوزستانی برای مشارکت در این نهضت بزرگ فرهنگی و ادبی اعلام آمادگی کردند و نشست‌هایی برای اولویت بندی اشعار و مضامین در این استان برگزار شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد : خوزستان به دلیل تنوع زبان، گویش و فرهنگ‌های متعدد ذیل فرهنگ ولایی و شیعی باید دریچه و پل انتقال فرهنگ ولایی برای جهان اسلام باشد.

منادی تاکید کرد : چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر امام رضا(ع) به زبان عربی یکی از جشنواره‌های بزرگ و شاخص بنیاد امام رضا(ع) است که در خوززستان شکل گرفت و تقویت و استمرار یافت.

 شعر ارادت رضوی از مجموعه برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی می باشد .

چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی اواخر اردیبهشت ماه در خوزستان برگزار می شود.

منادی خوزستان را استانی امام رضایی دانست و اظهارکرد: خوزستان دروازه ورود امام رئوف(ع) به ایران اسلامی است که شهرهای مختلف آن از جمله دزفول، بهبهان، خرمشهر و اهواز متبرک به قدمگاه‌های امام رضا(ع) است.

وی ادامه داد: جشنواره بین الملی شعر رضوی به زبان عربی می‌تواند دریچه‌ای برای ارتباط فرهنگی، معنوی و ادبی با جهان اسلام باشد.

دیگر خبرها

  • آثار عیلامی در خطر تعرض است؟
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»