Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان-  در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال در هفته هفدهم، تیم‌های آذرباتری ارومیه و شهرداری گنبد به مصاف هم رفتند که در پایان آذرباتری توانست با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

آذرباتری ارومیه در هفته هفدهم میزبان شهرداری گنبد بود و در این دیدار موفق شد با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار شگفتی دیگری در لیگ برتر والیبال رقم خورد تا آذرباری ارومیه پس از هفته‌ها شکست به پیروزی دست یابد.

آذرباتری ارومیه با پیروزی در این دیدار تعداد بردهای خود را به ۴ رساند تا شروعی برای بقاء در لیگ برتر والیبال را داشته باشد. رفسنجانی‌ها با کسب ۴ پیروزی و ۱۴ شکست و با ۱۳ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر والیبال باقی ماند. شهرداری گنبد هم همچنان با ۶ پیروزی و ۱۱ شکست در رده ۱۱ قرار دارد.

بیشتر بخوانید 

سایپا در فکر رهایی از قعر جدول/ میزبانی شاگردان تندروان از مقاومت یزد طلوع کیان مچ عطایی را خواباند/ پیروزی سپاهان در لبه پرتگاه ترکمن صحرا + جدول

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار والیبال لیگ برتر والیبال آذرباتری ارومیه شهرداری گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده تا پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، جشن قهرمانی گرفت.    عصر امروز دوشنبه و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.    نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر در مقایسه با حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۳۲ به ۲۴ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.    صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.    صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران