Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ حجت‌الاسلام "محمدباقر برقراری" روز چهارشنبه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج رسانه در جمع خبرنگاران و روابط‌عمومی‌های ادارات ملایر اظهار داشت: دشمن ابزار رسانه را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد استفاده قرار داده است.

وی ارتقای سواد رسانه‌ای مردم را از دیگر اولویت‌های بسیج رسانه عنوان و تاکید کرد: امروز دشمن از همین بی‌سوادی رسانه‌ای سوء استفاده می‌کند و جامعه با افزایش سواد رسانه‌ای، نباید فریب اطلاعات رسانه‌ای دشمن را بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر تقوا و سواد رسانه‌ای را یک ضرورت دانست و خطاب به خبرنگاران گفت: هیچ خبری را بدون پایه و اساس منتشر نکنید و به حوزه خبر، نگاه تجاری و سرمایه‌گذاری نداشته باشید.

حجت الاسلام برقراری کار رسانه را کاری دقیق، تخصصی، به‌روز و ارزشمند دانست و افزود: رسانه امروز نیاز ضروری جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید در خبررسانی مراقبت جدی داشته باشند، افزود: خبر یک نوع یادآوری است و یادآوری این اخبار همچون سالروز شهادت خبرنگار بسیجی "غلامرضا رهبر" باید برای جامعه مفید باشد.

مسئول بسیج رسانه ملایر نیز با بیان اینکه تشکیل بسیج رسانه پویایی را برای رسانه‌ها به وجود آورد، گفت: تشکیل بسیج رسانه موجب واحد شدن رسانه‌ها شد تا بتوانند در جهت اهداف انقلاب حرکت کنند.

"شهرام ذبیحی" با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج به‌ عنوان یک نهاد مردمی در همه عرصه‌ها، اظهار داشت: بسیج رسانه یکی از کارآمدترین مجموعه‌ها در عرصه رسانه است و رسانه‌ها همسو با گام دوم انقلاب حرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا؛ در این آیین از خبرنگاران برگزیده در خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، فارس، ایکنا، تابناک و پایگاه ملایری‌ها در مسابقه خاطره‌نویسی سردار دل‌ها که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها ملایر سواد رسانه ای سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملایر سواد رسانه ای سازمان بسیج مستضعفان ملایر سواد رسانه ای سازمان بسیج مستضعفان سواد رسانه ای بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم