Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، یک محموله مواد غذایی بین مردم نیازمند در قندهار در جنوب افغانستان توزیع شد.

به گزارش مشرق، در ادامه کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران به مردم افغانستان و همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی یک محموله مواد غذایی در بین مردم بی‌بضاعت اهل تشیع و اهل سنت شهر قندهار توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بیانیه منتشر شده توسط سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قندهار، این محموله شامل حدود ۱۰ تن مواد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی و دیگر اقلام خوراکی بود که همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مردم نیازمند توزیع شد.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قندهار ۱۶ دی ماه نیز در بیانیه‌ای گفته بود که همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، یک محموله ۱۵ تنی از مواد غذایی را بین مردم نیازمند در قندهار توزیع کرده است.

این محموله شامل آرد، برنج، روغن ‌و دیگر اقلام خوراکی بود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل نیز هفته گذشته اعلام کرد که در ادامه کمک‌ها بشردوستانه به مردم افغانستان، یک محموله مواد غذایی را به افراد نیازمند در کابل توزیع کرده است.

پیش از این نیز و همزمان با تحولات اخیر افغانستان،   ایران ۱۳ محموله کمک‌های بشردوستانه را در نقاط مختلف افغانستان برای توزیع بین نیازمندان در این کشور تحویل داده بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار شهید سلیمانی افغانستان سفارت جمهوری اسلامی ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار جمهوری اسلامی ایران مواد غذایی یک محموله بین مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۲۷ هزار تبعه خارجی در افغانستان

اداره ملی احصائیه و معلومات طالبان اعلام کرد در جریان یک سال گذشته ورود و خروج ۲۷ هزار و ۹۱۴ شهروند خارجی را از طریق گذرگاه‌ها و میدان‌های هوایی کشور به ثبت رسانده است.

این اداره اعلام کرد در سال گذشته به‌شمول ۶۷۵تن از طبقه زنان، ۱۵ هزار و ۱۵۳ تن وارد کشور شده و ۱۲ هزار و ۷۶۱ تن دیگر از شهروندان خارجی که ۴۹۵ تن آن از طبقه زنان اند، از کشور خارج شده اند.

براساس ارقام ثبت‌شده این اداره، بیش‌ترین ورود و خروج اتباع خارجی از طریق گذرگاه ولایت نیمروز، گذرگاه‌ها و میدان هوایی هرات، گذرگاه تورخم، گذرگاه حیرتان و فرودگاه بین‌المللی کابل صورت گرفته است.

طبق این ارقام، هدف بیش‌ترین افراد واردشده به کشور سیاحت و کار بوده است.

بر اساس معلومات ثبت‌شده گردشگران خارجی بیش‌تر از ساحات باستانی ولایت‌های (بامیان، هرات، کندهار، ننگرهار، غور، بدخشان، کندز، پکتیا، خوست، نورستان، بلخ، سمنگان و کنر) دیدن نموده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • تردد بیش از ۲۷ هزار تبعه خارجی در افغانستان
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان