Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@18:05:13 GMT

تاثیرات سقف کاذب آسمان مجازی و سقف کشسان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۵۳۰۴

تاثیرات سقف کاذب آسمان مجازی و سقف کشسان

دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در بهبود روند زندگی هر فرد است و افراد با توجه به اتفاقاتی که در اطراف آن ها رخ می دهد میتوانند دکوراسیون داخلی خود را تغییر دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در بهبود روند زندگی هر فرد است و افراد با توجه به اتفاقاتی که در اطراف آن ها رخ می دهد میتوانند دکوراسیون داخلی خود را تغییر داده و به بهترین نحو ممکن از میان آنچه که در بازار ساختمان و دکور داخلی وجود دارد انتخاب داشته و مطابق سلیقه خود میتوانند اجرای بی نظیری از متریال ها و ترکیب آن ها در کنار هم را در اتاق ،خاه رکت و محیط کار خود به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقف کاذب چیست

 

به احتمال زیاد با سقف کاذب و مزایای استفاده از آن در محیط خانه و محل کار خود آشنا هستید ولی برای اطمینان خاطر از این که این متریال از ابعاد مختلف برای شما شناخته شده باشد در این بخش از مقاله خیلی کوتاه و مختصر به بررسی سقف کاذب می پردازیم. سقف کاذب پوششی برای محافظت از سقف اصلی و همین طور زیبایی فضای داخلی و سطحی که شما نظاره گره آن هستید است.

سقف کاذب به تنهایی دارای انواع مختلفی است ک میتوانید با توجه به طراحی داخلی ای که درنظر گرفته شده است ازآن ها استفاده کنید هر کدام نیز از راه های مختلفی خریداری و اجرا خواهند شد. از خرید سقف کاذب تا اجرای آن را بهتر است به دست افرادی بسپارید که در این کار کاملا خبره و ماهر باشند انجام شود بنابراین لازم میدانیم که در همین ابتدا یکی از فعالان این زمینه و برند های برتر را برای ارائه استاندارد سقف کاذب و انواع آن به شما عزیزان معرفی کنیم.

در ادامه و توضیح درباره سقف کاذب و مزایای که استفاده از آن برای شما در بر خواهد داشت باید به این موضوع اشاره کرد که این متریال با توجه به در نظر داشتن متدهای جدید ساختمان سازی سالهاست که به بهترین نحو تغییر کرده و توانسته است جایگزین متدهای قدیمی تر شده و هین طور در محیط های مختلف به کمک معماران و طراحان داخلی آمده است.

مزایای سقف کاذب

1-همان طور که گفته شد از مزایای اصلی سقف کاذب قابلیت جا به جایی و دسترسی به تاسیسات زیرین است

2-هزینه اجرای سقف کاذب در مقایسه با تعمیر و بازسازی سقف اصلی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

3-سقف کاذب نقش اصلی در ایجاد عایق صوتی مابین طبقات هر ساختمان را بازی می کند.

4-شما با وجود سقف کاذب عایق صوتی و حرارتی فضایی که در اختیار دارید را با هم خواهید داشت.

5-سقف کاذب پایه ایجاد یک نورپردازی عالی و شیک و زیبا برای فضای داخلی شما خواهد بود.

6-سقف کاذب نمای زیباتری را برای محیط داخلی شما ایجاد خواهد کرد.

انواع سقف کاذب

1-سقف کاذب پی وی سی

2-سقف کاذب پانل پی وی سی

3-سقف کاذب کشسان

4-سقف کاذب سی ان سی

5-سقف کاذب اسمان مجازی

6-سقف کاذب کناف

7-سقف کاذب تایل گچی

در این مقاله به اختصار به توضیحاتی در مورد این دو مدل سقف کاذب می پردازیم؛ البته اگر به دنبال توضیحات کامل و جامعی از هر کدام از انواع سقف کاذب بودید می توانید به سایت آذران دکور و بخش سقف کاذب مراجعه کنید؛ هر کدام از انواع سقف کاذب به طور کاملی مورد بررسی تخصصی قرار گرفته است.

سقف کاذب آسمان مجازی

در میان مدل های مختلف سقف کاذب مدل آسمان مجازی یکی از معروفترین و به روز ترین های موجود است. برای استفاده از یک طرح کل یو شبیه سازی آسمان روز یا شب و یا هر تصویر دیگر در فضای داخلی مورد استفاده قرار میگیرد.

ما برای استفاده از سقف کاذب آسمان مجازی در هر فضایی نیاز داریم ابتدا سقف کار را به وسیله پروفیل های مخصوص طبق ابعاد و اندازه هر تایل آسمان مجازی زیرسازی کرده تا محیط مناسب برای جای گذاری تایل های آسمان مجازی فراهم گردد. ابعاد هر تایل از آسمان مجازی به صورت استاندارد 60*60 سانت است البته شما میتوانید در ابعاد های مختلفی آسمان مجازی را سفارش بدهید ولی قطعا ابتدا باید امکان استفاده از آن در محیط پروژه شما ارزیابی گردد.

مزایای سقف کاذب آسمان مجازی دارای انواع طرح و تصاویر برای استفاده در فضاهای مختلف از دکوراسیون داخلی تایل های آسمان مجازی قابلیت شست و شو روزمره و همین طور به وسیله شوینده ای متداول را دارند. سقف کاذب آسمان مجازی قابلیت مقاومت در برابر رطوبت و حرارت را بخوبی داراست. سقف کاذب اسمان مجازی نصب راحت و بی دردسری دارد. سقف کشسان

ازمیان تمامی سقف های کاذب بهترین و لوکس ترین نمونه را میتوان سقف کشسان دانست. سقف کشسان بصورت یک سقف یک تیکه با قابلیت چاپ هر نوع طرح و نمایی است که شما در نظر داشته باشید. این نوع سقف کاذب بهترین پوشش برای سقف های با دهانه بزرگ است.

با این سقف کشسان همانند یک پارچه است البته این پارچه یک متریال معمولی نیست بلکه کاملا قابلیت کشسانی داشته و همین طور انتی باکتریال، مقاوم در برابر رطوبت است.

بنابراین در هرفضایی قابلیت استفاده را دارند.سقف کشسان در تمامی فضاهایی که بخواهید میتواند نصب گردد مانند سقف کاذب آشپرخانه، فضای پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و خمام، سقف فضاهای لوکس تر مانند لابی ها،استخرها وجتی سونا و جکوزی که حرارت زیادی داشته باشند نیز میتوان از کشسان استفاده کرد.

مزایای سقف کشسان سقف کشسان قابلیت اجرای یک تیکه و بدون درز و همین طور پوشش سقف های بزرگ است. سقف کشسان قابل شست و شو بوده و خود انتی باکتریال است. سقف کشسان قابلیت گذر نور و پخ شعالی نور را دارد که به خوبی از این قابلیت در بهتر شدن فضای داخلی میتوان استفاده کرد. سقف کشسان دارای صدها طرح و نقش و قابلیت چاپ طرح های دلخواه و سفارشی شما را دارد. سقف کشسان لوله ها و سیم کشی های رد شده در زیر سقف اصلی را پوشش می دهد. سقف کشسان محدودیت استفاده در هیچ فضایی را نداشته و حتی بصورت دیوارپوش هم استفاده میگردد.

 

کلام آخر

استفاده ازسقف کاذب در تمامی فضاهای مرتبط به دکوراسیون داخلی امری اجتناب ناپذیر است اما چه بهتر که در هر فضایی که در اختیار دارید؛ از بهترین کیفیت و طرح ها استفاده کنید. برای شناخت بهتر شما این مقاله نگارش شده است ولیکن در اتمام و برای اینکه دستان شما را در دستان نیروی معتمدی بگذاریم لازم است متخصصانی را در انتها به شما معرفی کنیم.

در زمینه دکوراسیون داخلی آذران دکور با سال ها سابقه کار و با آرای افرادی تا به حال از آن ها خدمات دریافت کرده اند به عنوان برترین و بهترین برند خدمات دکوراسیون داخلی شناخته شده است.شما میتوانید با مشاهده سایت آذران دکور پروژه ها و خددماتی که تابه حال انجام داده اند را ملاحظه کنیدو اطلاعات جامع و کاملی در مورد هر کدام از متریال های نامبرده نیز دریافت نمایید.

خدمات آذران دکور بصورت شبانه روزی و 24 ساعته با وجود کارشناسان و طراحان کاربلد و ماهر در خدمت شما است. بنابراین برای پاسخ به سوالات و همین طور دریافت خدمات کافیست با آن ها در تماس باشید.

منبع: دانا

کلیدواژه: دکوراسیون داخلی فضای داخلی همین طور سقف کشسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام

به گزارش خبرگزاری  جام جم آنلاین ؛ رضا شیرخانی با اشاره به اینکه بیشترین خریداران گوگرد این پالایشگاه، واحد‌های تولید اسید، کود و مجتمع‌های پتروشیمی هستند، افزود: گوگرد در صنایع مختلف همچون تولید اسید سولفوریک، صنعت ساخت مبلمان، تهیه کودها، تهیه قارچ کش‌ها و آفت کش ها، نگهداری مواد غذایی، داروسازی و سایر مصارف صنعتی مصرف داشته و کاربرد آن روز به روز بیشتر می‌شود.

وی به خلوص و کیفیت بالای گوگرد تولیدی در این پالایشگاه اشاره و اظهار داشت: در سال گذشته با پیگیری‌های انجام گرفته و تشکیل جلسات متعدد کارشناسی در سطح وزارت نفت، دستورالعمل جامع نرخ گذاری و عرضه گوگرد تدوین، و به کلیه تولید کنندگان اعم از شرکت‌های پالایش نفت و گاز دولتی و خصوصی محصول ابلاغ گردیده است.

رئیس امور قرارداد‌های شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه مطابق این دستورالعمل، تمامی تولیدکنندگان گوگرد مکلف به عرضه از طریق بورس کالا هستند، تصریح کرد: این امر منجر به شفاف سازی روند معامله و کشف قیمت به شیوه رقابت بین خریداران می‌شود، خوشبختانه از ۲ سال گذشته تاکنون در این شرکت، فروش محصولات تنها از طریق بورس کالا انجام می‌گردد.

شیرخانی با اشاره به اینکه گوگرد تولیدی این شرکت به واسطه فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه بازاریابی و ارتقا جایگاه آن در بازار‌های داخلی از سوی خریداران در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس کالا خریداری می‌شود، گفت: مهمترین برنامه واحد فروش شرکت، ارتقا جایگاه گوگرد تولیدی در سطح بازار‌های داخلی است که به یقین باعث افزایش درآمد، ارزش افزوده بیشتر، شکوفایی منطقه و اشتغال زایی در صنعت حمل و نقل و گردش مالی قابل توجهی در استان ایلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شرایط مساوی، مشتری‌ها محصولی را خریداری می‌کنند که کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشند، افزود: استراتژی بخش فروش امور پیمان‌های پالایشگاه گاز ایلام بر روی بهبود مستمر، شناسایی مشتریان جدید و نیاز‌های آن‌ها و در نهایت تعریف روش فروش و تسهیلات جذب مشتری متمرکز می‌شود.

رئیس امور قرارداد‌های شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه در آینده نزدیک شرکت بازرگانی گاز ایران، متولی فروش داخلی گوگرد تولیدی شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی گاز ایران به صورت متمرکز خواهد بود، اظهار داشت: با مجموعه اقدامات انجام شده در این پالایشگاه، درآمد فروش گوگرد سال جاری نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • آمار وحشتناک قطع نخاع مردم توسط خودروهای داخلی
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام