Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:06:14 GMT

یک نماینده: قیمت واقعی بنزین یک دلار است

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۵۳۹۵

یک نماینده: قیمت واقعی بنزین یک دلار است

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه قرار نیست نرخ بنزین در سال آینده تغییر کند گفت: اگرچه در حال حاضر شایعاتی مبنی بر تغییر قیمت بنزین در فضای مجازی در حال انتشار است، اما ذکر این نکته ضروری است که موضوع افزایش قیمت آن در حد پیشنهاد مطرح شده که می‌تواند قبول یا رد شود.

 عبدالعلی رحیمی مظفری با اشاره به اینکه قطعا تصویب طرح ۱۵ لیتر بنزین برای هر کد ملی به عدالت نزدیک‌تر است، افزود: اگر بنزین به عنوان یک سرمایه ملی است باید به تمام افراد اختصاص پیدا کند و اختصاص بنزین به افرادی که خودرو دارند دور از انصاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه اختصاص بنزین به حمل و نقل و تاکسی‌ها موضوع جداگانه‌ای است و بنزین به این خودرو‌ها با سهمیه تعلق می‌گیرد ادامه داد: در حال حاضر تنها افرادی که خودرو دارند از بنزین استفاده می‌کنند و این در حالیست که افراد فاقد خودرو از نعمت بنزین محروم اند.

عضو مجمع نمایندگان فارس با اشاره به اینکه متاسفانه شرایط به گونه‌ای نیست که بتوان موضوع بنزین را کاملا حل کرد، بیان کرد: عدالت در بخش بنزین باید به گونه‌ای باشد که در مرحله نخست بنزین تک نرخی به دست مردم برسد و افراد بتوانند یارانه بنزین را دریافت کنند که متاسفانه فعلا شرایط مناسبی برای این طرح نیست.

قیمت واقعی بنزین یک دلار است
نماینده سروستان، خرامه و کوار در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر افرادی که ماشین دارند می‌توانند از بنزین استفاده کنند می‌گوید: هرچند که قیمت واقعی بنزین رقمی بالغ بر یک دلار است و مابقی آن یارانه است بنابراین ذکر این نکته ضروری است که یارانه به بنزین آزاد و لیتر ۳ هزار تومانی هم تعلق می‌گیرد.

عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی افرادی که از تمکن مالی بهتری برخوردارند از بنزین استفاده می‌کنند تصریح کرد: قطعا پرداخت نکردن حقوق به اقشار متوسط و ضعیف و مطابق با نرخ تورم باعث شده که همواره مستضعفان در این شرایط آسیب ببینند و متضرر شوند.

زمانی که شرایط مناسبی نیست برای رفاه مردم باید حداقلی‌ها را به کار ببریم
رحیمی با اشاره به اینکه جهت افزایش رفاه مردم نیاز است تا فضایی در کشور ایجاد شود تا به واسطه آن مردم بتوانند کامل بهره‌مند شوند ادامه داد: در صورتی که کشور در شرایط اقتصادی مناسبی برخوردار بود باید تمام نرخ‌ها آزاد می‌شد و حقوق‌ها هم افزایش می‌یافت، اما زمانی که شرایط مناسبی بر کشور نیست باید جهت بهره مندی مردم حداقلی‌ها را به کار ببریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس عضو کمیسیون انرژی قیمت واقعی بنزین حقوق ها مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است

کودکان بومی اوکراین همیشه حاضر نیستند اوکراین را دوست داشته باشند، حتی در آن سوی اقیانوس. ویکتوریا اسپارتز، تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره ایالات متحده که در اوکراین به دنیا آمده است، با تخصیص کمک به کی یف مخالفت کرد. 

آسوشیتدپرس با استناد به منابع خود گزارش داد این نماینده کنگره از همکارانش خواست که به جای عملیات خارجی، کنترل بهتری بر سرمایه‌های آمریکایی داشته باشند. اکنون هر دو بخش کنگره آمریکا (سنا و مجلس نمایندگان) بیشتر مشغول آماده سازی و واگذاری بسته کمکی که اخیرا برای اوکراین تصویب شده، هستند.

اسپارتز برای تأکید بر تمرکز خود بر مسائل آمریکا اخیراً اظهار داشت که برای محافظت از مردم آمریکا احساس "مسئولیت" می‌کند. این سیاستمدار در تفسیر خود درباره وضعیت کنونی تاکید می‌کند که امنیت مرز‌های خارجی باید اولویت بالاتری برای کنگره باشد.

او اخیرا گفته ظاهراً باید همیشه از اوکراین حمایت کند. اما این درست نیست، زیرا او معتقد است که ۶۱ میلیارد دلار اختصاص داده شده به اوکراین هدر خواهد رفت.

قانونگذاران واشنگتن به تازگی بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین تصویب کردند. ۲ مقام آگاه آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند ایالات متحده در حال آماده سازی یک بسته کمک نظامی به ارزش یک میلیارد دلار برای اوکراین است. این بسته کمک‌های نظامی نخستین بخش از لایحه کمک‌های تخصیص یافته از سوی کنگره به ارزش ۶۱ میلیارد دلار به کی یف است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است