Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@09:47:13 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ دی‎ماه

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۵۵۹۰

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ دی‎ماه

‌در این بسته خبری از راه اندازی سامانه ارتباط با سرمایه گذاران شهرداری خرمشهر تا لکه گیری نوارهای حفاری شده سطح شهر زرند و انجام پروژه های عمرانی شهرداری بجنورد با منابع دولتی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

راه اندازی سامانه ارتباط با سرمایه گذاران شهرداری خرمشهر

عبدالامیر کمایی، شهردار خرمشهر از راه اندازی سامانه ارتباط با سرمایه گذاران خبر داد و خاطرنشان کرد: خرمشهر با دارا بودن ظرفیت‌های بزرگ، نیازمند جهشی عظیم در عرصه سرمایه گذاری با اجرای پروژه‌های شاخص و کلان است و در این راه جذب سرمایه گذار، رفع موانع و تسهیل روند سرمایه گذاری در شهرداری خرمشهر با نگاه ویژه و حمایتی در دستور کار قرار گرفته است.

اجرای طرح جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در رودسر

مازیار صفایی، شهردار رودسر از آغاز عملیات اجرای طرح جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در این شهر خبر داد و گفت: در هفته‌های اخیر طرح جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در خیابان‌های شهید علیزاده و فرهنگ آغاز شده و اکنون پیمانکار در حال ساخت قالب منحول ها در محل اجرای پروژه است که امیدواریم تا پایان سال آن را به اتمام برسانیم.

لکه گیری نوارهای حفاری شده سطح شهر زرند

احسان نوذری، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از آغاز عملیات لکه گیری نوارهای حفاری شده سطح شهر خبر داد و گفت: این طرح به منظور بهسازی معابر و سهولت تردد شهروندان در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

تداوم نهضت آسفالت در معابر شهری بروجرد

ایمان گودرزی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بروجرد گفت: شهرداری این شهر در راستای انجام اقدامات جهادی خود آسفالت معابر شهری را به منظور ارتقای کیفیت محیط شهر در دستور کار دارد.

بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس شهری آبادان

حمزه بغلانی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری آبادان گفت: بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس شهری آبادان در دستور کار قرار گرفت.

حذف جداول رفوژ میانی خیابان امام خمینی (ره) قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: جداول رفوژ میانی خیابان امام خمینی (ره) به منظور روان سازی جریان ترافیک حذف شد.

انجام پروژه‌های عمرانی شهرداری بجنورد با منابع دولتی

محمد علی کشمیری، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد جذب اعتبارات دولتی طی سال‌های اخیر را رو به افول خواند و گفت: در شرایطی که کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها به حداقل رسیده است برای تأمین اعتبارپروژه‌هایی که در سنوات گذشته ضرورت اجرای آن مطرح و در بودجه آمده است، نیازمند بازنگری هستیم.

تحقق ۶۵ درصدی بودجه شهرداری خمین

ابوالفضل مرتضیان، شهردار خمین گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۶۵ درصد از بودجه ۱۴۰۰ شهرداری خمین تحقق یافت.

کد خبر 548419

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران پروژه هاي عمراني پروژه های شهری افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ها خدمات شهری ساماندهي شهري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • شهر و حیات مدنی
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟