Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان زاده معتقد است بازی سختی با سپاهان دارند.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، آنها به دنبال جبران شکست‌های فصل قبل برابر سپاهان در دیدار فردا هستند.

به گزارش طرفداری، رامتین سلیمان‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با سپاهان اظهار داشت:

وضعیت تیم ما خوب است و آماده هستیم تا با انجام یک بازی خوب سپاهان را شکست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قطعاً بازی سختی داریم و سپاهان حتی زمانی هم که سه باخت پشت سر هم داشت، کیفیت فوتبالی خودش را نشان داد. با این حال تلاش می‌کنیم سه امتیاز این بازی را بگیریم تا برای بازی جام حذفی برابر سپاهان هم از لحاظ روحی شرایط خوبی داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد نتایج نه چندان خوب تیمش در چند بازی گذشته گفت:

ما از شروع لیگ نتایج خوبی گرفتیم، ولی در ادامه حریفان بیشتر آلومینیوم را آنالیز کردند و این کار ما را سخت‌تر کرد. به هر حال هر تیمی ممکن است در چند بازی امتیاز از دست بدهد، ولی امیدوارم سپاهان را ببریم تا نتایج اخیر را جبران کنیم.

وی در مورد دو شکست تیمش برابر سپاهان در فصل گذشته و اینکه آیا این موضوع نمی‌تواند از لحاظ روحی آلومینیوم را تحت فشار بگذارد، خاطرنشان کرد:

فشاری روی آلومینیوم وجود ندارد و هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. اتفاقاً ما انگیزه زیادی داریم و باید شکست‌های فصل قبل برابر سپاهان را جبران کنیم.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد سرپرست، کارگزار پرسپولیس را با خودش برد! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس کارلوس کی روش و جنجالی دیگر این بار بعد از شکست تیم ملی مصر؛ همان همیشگی! / فیلم ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برابر سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!