Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@22:44:14 GMT

دستگیری باند ۹ نفره سارقان تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۵۶۲۲

دستگیری باند ۹ نفره سارقان تهرانی

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۹ نفره سارقان تلفن همراه خبر داد و گفت: اعضای این باند به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کردند.    
سرهنگ کارآگاه "داور گودرزی" بیان داشت: در پی وقوع متعدد سرقت موبایل به شیوه قاپ زنی در سطح حوزه استحفاظی با بررسی میدانی مشخص شد اعضای باند ۹ نفره سارقین با موتورسیکلت‌های ویو و هندا به صورت دو ترک و منسجم مبادرت به سرقت گوشی موبایل شهروندان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: با اقدامات پلیسی و بهره گیری شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم مشخصات اعضای این باند شناسایی شد.

سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی

این مقام انتظامی تصریح کرد: یافته‌های کارآگاهان حاکی از آن بود تمامی اعضای باند دارای سوابق متعدد قاپ زنی می‌باشند، و پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ تن از متهمان در ۱۴ آذر ماه در مخفیگاه هایشان در نقاط جنوبی و شرقی تهران دستگیر و یک دستگاه گوشی موبایل مسروقه از مخفیگاهشان کشف شد.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: ۲ متهم فراری که به محض اطلاع از دستگیری همدستان خود، در شهر‌ها شمالی کشور مخفی شده بودند پس از مراجعه به شهر تهران بلافاصله در منطقه دروازه غار دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه داور گودرزی افزود: متهمان به ۶۰ فقره سرقت معترف و تاکنون ۴۰ تن از شاکیان شده اند.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمین با صدور قرار‌های تامین مناسب روانه زندان و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دستگیری دستگیری قاچاقچی دستگیری اراذل و اوباش دستگیری لیدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر