Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت که از پایان کار خود در این تیم و انتصاب بهترین گلزن تاریخ تیم ملی کشورمان به جای خودش ناراحت نیست.

به گزارش قدس آنلاین، محمد ناظم‌الشریعه ، درباره پایان فعالیت خود در تیم ملی فوتسال ایران که دوره پُرافتخاری برای این تیم محسوب می‌شد، اظهار داشت: عزت و ذلت دست خداست و موفقیت‌ها حاصل لطف خدا، دعای مردم و تلاش بازیکنان و مربیان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو قهرمانی جام ملت‌های آسیا، سومی جام جهانی ۲۰۱۶ و صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱، بیانگر تلاش‌های انجام شده است و امیدوارم تیم ملی فوتسال در ادامه راه موفق باشد.

وی در مورد انتخاب وحید شمسایی به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: وحید یکی از یادمان‌های پُرافتخار فوتسال کشورمان است. او زحمات زیادی برای فوتسال ایران کشیده است و امیدوارم بتواند افتخارات تیم ملی را تداوم ببخشد. نفرات جدید افراد کاربلدی هستند و دعای خیر ما هم پشت تیم ملی خواهد بود. هر جا نیاز به کمک باشد، حتماً به تیم ملی کمک می‌کنم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا از برکناری خود از این سمت مطلع بوده است یا خیر، خاطرنشان کرد: به من نگفته بودند که برکنار می‌شوم، اما از این موضوع ناراحت نیستم. فعالیت به‌عنوان سرمربی تیم ملی، عشق و علاقه زیادی به همراه دارد. با این حال این مسئولیت سنگینی روی دوشم بود و ناراحت نیستم. کسانی که مربیگری بلد هستند، می‌دانند که مربیگری همین است و هر مربی باید آماده رفتن باشد؛ پس چه بهتر که با عزت بروی.

ناظم‌الشریعه در واکنش به انتقادات کارشناسان فوتسال از خودش و اینکه آنها معتقد بودند سرمربی جدید تیم ملی کار سختی بابت جوانگرایی پیش رو دارد، گفت: همه مسائل موردنیاز تیم ملی به موقع انجام شده و همه چیز آماده است. شمسایی کارش را بلد است و کمیته فوتسال از او حمایت می‌کند. امیدوارم اتفاقات خیلی خوبی رخ دهد تا مردم خوشحال شوند.

وی درباره قرارداد خودش با فدراسیون فوتبال که تا پایان سال ۱۴۰۰ است اظهار داشت: من تا پایان اسفند با فدراسیون قرارداد دارم و فدراسیون می‌داند باید چه کند. با این حال از همه مردم و پیشکسوتان فوتسال تشکر می‌کنم که در این راه از من حمایت کردند. همچنین به صورت ویژه از همکاران خودم و بازیکنانی که در این چند سال به تیم ملی کمک کردند تا دل مردم را شاد کنند، سپاسگزارم.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان

تیم ملی فوتسال افغانستان پس از تاریخ سازی در جام ملت های آسیا و نخستین صعود به جام جهانی فوتسال پس از بازگشت به کابل مورد استقبال گرم مردم این کشور قرار گرفت.

 جمعیت زیادی از شهروندان کابل به ویژه جوانان ساعت ها در فرودگاه کابل و فدراسیون فوتبال در انتظار بازگشت قهرمانان فوتسال بودند تا آنها را به گرمی در آغوش بگیرند و تاریخ سازی آنان را در عرصه ورزش تبریک بگویند.

بیشتر اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان جوانان مهاجر هستند که در ایران به دنیا آمده و فوتسال بازی کرده اند و در همانجا به تیم ملی افغانستان پیوسته اند.

 اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان با سر مربی ایرانی خود چند روز است باعث خوشحالی مردم این کشور در شهرهای مختلف شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • سعیدی: هواداران سپاهان سنگ‌پراکنی نکردند / لشگری: باشگاه سپاهان بدعت‌گذار توهین جنسی و غیر انسانی به هواداران خانم بود / فیلم
  • وست هم در آستانه توافق با خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • ما جز با رعیتِ خود دیگر با کسی جنگ نداریم!