Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی عصر چهارشنبه در بازدید ا ز پروژه‌های بخش کشاورزی شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در راستای حفظ و توسعه کشاورزی در کشور، افزود: بر این اساس باید تمام تلاش خود را برای حفاظت و گسترش اراضی کشاورزی در استان متمرکز کنیم.

وی ادامه داد: البرز در حوزه کشاورزی ظرفیت‌های فراوانی دارد و در تولید بسیاری از محصولات دارای رتبه‌های برتر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی گفت: در شرایط کنونی کشت گلخانه‌ای و بهره برداری از فناوری‌های نوین از اهمیت بالا و صرفه اقتصادی برخوردار است که باید در استان بستر لازم را برای فعالیت کشاورزان در این حوزه فراهم کنیم.

وی افزود: برای نیل به این مقصود و ایجاد تسهیلات و حمایت‌های لازم برای کشاورزان تدابیر ویژه ای اندیشیده ایم و نهایت همراهی را با طرح‌های کشاورزی و بویژه ای گلخانه‌ای خواهیم داشت.

استاندار البرز همچنین از سرمایه گذاران خواست که در راستای انجام تکالیف اجتماعی خود پویا تر باشند و استان را در حوزه‌های بهداشت و درمان و آموزشی یاری کنند چراکه اگر زیرساخت‌های این استان ارتقا یابد به نفع عموم و به تبع آن سرمایه گذاران خواهد بود.

وی در ادامه نیز طی بازدید از معابر و حریم جاده در محدوده شهرستان چهارباغ طی ضرب الاجلی از فرماندار این شهرستان خواست که مسئولان مربوطه را برای نظافت و بهسازی و ساماندهی بسیج کند و نتیجه کار را گزارش دهد.

کد خبر 5398466

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی استاندار البرز واحد های گلخانه ای ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان مراسم تودیع و معارفه آلودگی هوا واکسن کرونا شیوع کرونا ایلام عکس استانها سویه اومیکرون کرونا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کشت گلخانه ای در شهریار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ افزایش کشت گلخانه ای در شهریار،در این شهرستان از ۶۸ هکتار گلخانه،۵ هکتار به کشت توت فرنگی اختصاص دارد.  

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • ۲۱ درصد گازهای گلخانه‌ای تولیدی مربوط به بخش کشاورزی است
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • مسیر خلق دانش و انتقال آن به عرصه های کشاورزی باید تقویت شود