Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: از ذوب‌آهن و مهدی تارتار به‌خاطر میزبانی خوبشان تشکر می‌کنم، ذوب‌آهن یک باشگاه مهمان‌نواز و اخلاق‌مدار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار گل‌گهر در اصفهان مقابل ذوب‌آهن با تمجید و تشکر از باشگاه ذوب‌آهن اظهار کرد: از باشگاه ذوب‌آهن و مهدی تارتار به‌خاطر میزبانی خوبی که از ما داشتند، مهمان‌نوازی کردند و زمین تمرین در اختیار ما قرار دادند تشکر می‌کنم، باشگاهی که من در مدت حضورم روی نیمکت این تیم اخلاق و معرفتی که نهادینه شده را مشاهده کردم و نشان داد که اصالت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط ذوب‌آهن و دیدار فردا، افزود: ذوب‌آهن ریشه‌دار و نایب‌قهرمان آسیا بوده قهرمانی و نایب‌قهرمانی‌های زیادی در جام‌حذفی و لیگ‌برتر داشته و با وجود فراز و فرودها در چند سال گذشته امسال با حضور تارتار انسجام خوبی به خود گرفته است، فردا باید یکی از سخت‌ترین بازی‌های نیم‌فصل را مقابل ذوب‌آهن برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص کسر امتیاز از گل‌گهر و نتایج بازی‌های گذشته‌شان، تصریح کرد: بعد از آن اتفاق ناحقی که برای تیم‌مان رخ داد و از نظر روحی‌روانی افت کردیم، دو پیروزی خوب به‌دست آوردیم، در دیدار هفته گذشته شانس با ما یار بود که بازی را به هوادار واگذار نکردیم‌.

قلعه‌نویی درباره غایبان دیدار فردای تیمش گفت: دو سه مصدوم و دو محروم داریم که این دیدار را از دست می‌دهند و شرایط ما سخت‌تر خواهد شد؛ اما اطمینان دارم بازیکنان جایگزین با تلاش و دوندگی بیشتر جای بازیکنانی که غایب هستند را پر می‌کنند.

وی ضمن تاکید بر آنالیز ذوب‌آهن نوید بازی زیبا را داد و اظهار کرد: فردا به‌دور از نتیجه بازی بسیار خوب و زیبایی را مشاهده خواهیم کرد، شرایط ورزشگاه حتماً اجازه انجام یک بازی خوب را خواهد داد، تیم‌های تارتار نیز همیشه مالکانه بازی می‌کنند و ما در چند جلسه گذشته نیز تاکتیک ذوب‌آهن را آنالیز کردیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در پایان با اشاره به اینکه این تیم پس از کسر امتیاز دوباره به خودش آمد و همچنین نتیجه بازی فردا خاطرنشان کرد: از مدیریت باشگاه و بازیکنان سپاسگزاری می‌کنم، بعد از آن اتفاقی که برای ما رخ داد تمامی تیم نهایت تلاششان را کردند که پس از کم‌شدن هفت امتیاز از تیم، هشت امتیاز کسب کنیم. امیدوارم نمایش خوبی از دو تیم ببینیم، نتیجه نهایی بازی دست خدا است و قطعاً ما تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی برای ما باشد.

کد خبر 548423

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان امیر قلعه نویی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در دهه کرامت باید معرفت مردم به اهل بیت(ع) افزایش پیدا کند، گفت: دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، ما نیز باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب‌ها کم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: برنامه‌های دهه کرامت امسال با رشد کمی و کیفی بیش‌تری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای دهه کرامت باید اصلاح خانواده‌ها باشد، افزود: در دهه کرامت اقدامات مبلغین، نیروهای انتظامی و رسانه‌ها بسیار اثرگذار است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه دهه کرامت امسال ویژه است، عنوان کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بازتاب این اتفاقات یک اقدام الهی است، خاطرنشان کرد: امروز در دانشگاه‌های خاص آمریکا شاهد اتفاقاتی هستیم که سابقه نداشته و این به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، تصریح کرد: ما نیز باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب‌ها کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای برهم ریختن انسجام جامعه به عرصه عفاف و حجاب ورود پیدا کرده است، گفت: در این جریان مهم باید همه از نیروی انتظامی پشتیبانی کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در دهه کرامت باید حق حریم‌داری اعتاب مقدسه رعایت شود، بیان کرد: باید مراقب انصاف، ساخت و سازها، عفاف و حجاب و ... در جوار کریمه اهل بیت(ع) باشیم.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه در دهه کرامت باید معرفت مردم به اهل بیت(ع) افزایش پیدا کند، گفت: این موضوع رمز زیارت مطلوب و بهای رسیدن به بهشت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!