Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

هفته هفدهم سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر والیبال کشور عصر روز چهارشنبه ۲۲ دی در شهرهای مختلف دنبال شد که در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل تیم والیبال لبنیات هراز موفق شد تیم قعر جدولی سایپا را شکست دهد.

لبنیات هراز پس از شکست دور از انتظاری که در یزد مقابل شهداب داشت با یک ریکاوری مناسب خود را برای دیدار برابر سایپا آماده کرد ، اما مهم‌ترین نقطه روحیه‌بخش به شاگردان عطایی حضور هواداران این تیم در ورزشگاه پس از دو سال خالی بودن سکوها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدور مجوز حضور هواداران در سالن‌های ورزشی به اندازه ۳۰ درصد ظرفیت سالن این فرصت را پس از دو سال برای کاله فراهم کرد که در دیدار خانگی امروز از تشویق‌های هواداران بهره‌مند شود.

دست نخست با رقابت نزدیک و پایاپی دو تیم آغاز شد. سایپا که در نیم‌فصل نخست عملکرد چندان مطلوبی نداشت، نیم‌فصل دوم را پرقدرت آغاز کرد و در سه دیدار قبلی صاحب دو پیروزی شد و دیدار هفته هفدهم را نیز در تقابلی نزدیک به شهرداری ورامین واگذار کرد. خودروسازان در دست نخست تلاش کردند که از ابتدا میزبان را تحت فشار بگذارند و همین امر نیز سبب شد که بازی پرفشار و نزدیکی رقم بخورد ؛ به طوری که دو تیم تا امتیاز ۲۸ برابر پیش رفتند ، اما در نهایت هراز توانست با سرویس پایانی محمدکاظم غفاری و روی دریافت ناقص آرش کشاورزی به امتیاز ۳۰ برسد و دست نخست را با برد پیشت‌سر بگذارد.

سایپا در دست دوم توانست عملکرد بهتری داشته باشد و از همان ابتدا پیش بیفتد. تلاش شاگردان عطایی برای برابر شدن با سایپا و پیش افتادن از این تیم بی‌نتیجه ماند. سایپایی‌ها در این دست با سرویس‌های خوب و دفاع‌های روی تور مناسب فاصله امتیازی خود را تا پایان حفظ کردند و در نهایت دست دوم را با نتیجه ۲۵ – ۲۰ به سود خود پایان دادند.

لبنیات هراز در دست سوم توانست هماهنگ‌تر از دو دست نخست بازی کند و با درخشش امیرحسین اسفندیار در زدن سرویس‌ها ۲۵ – ۲۲ سایپا را شکست دهد. دست چهارم نیز از ابتدا با برتری شاگردان عطایی آغاز شد و تا پایان دست ادامه و کسب نتیجه ۲۵ – ۲۰ ادامه یافت تا لبنیات هراز هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کند و به یازدهمین برد فصل دست یابد. عطایی و شاگردانش با این برد جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول حفظ کردند.

دیدار تیم‌های هورسان رامسر و راه‌یاب‌ملل مریوان نیز که قرار بود از ساعت ۱۶ امروز در مریوان برگزار شود، به دلیل ازدحام تماشاگران در سالن و حضور بیش از ظرفیت ۳۰ درصدی اعلام شده آغاز نشد. اعضای تیم هورسان رامسر در اعتراض به رعایت نشدن مقررات مد نظر برای حضور تماشاگران در سالن، حاضر به برگزاری مسابقه نشدند و اعلام کردند که فقط در صورت رعایت ظرفیت ۳۰ درصدی حاضر به برگزاری مسابقه هستند. به همین دلیل قرار شد این مسابقه پس از خروج تماشاگران و رعایت ظرفیت اعلام شده، از ساعت ۱۹ آغاز شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال هورسان رامسر لبنیات هراز دست نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!

به گزارش "ورزش‌سه"، سایپا یکی از تیم‌های مغلوب روز گذشته مرحله یک هشتم جام حذفی بود؛ جایی که شاگردان مجتبی سرآسیایی مقابل تیم منسجم مهدی تارتار که این روزها در رتبه پنجم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد، نمایش قابل قبولی داشت.

نارنجی‌پوشان تهرانی در مقابل ملوان ابتدا عقب افتادند ولی خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند تا دقیقه 120 با تساوی یک بر یک بازی را ادامه بدهند، اما یک گل تیمی زیبا در آخرین ثانیه‌های بازی به ثمر رسید تا سرنوشت این مسابقه پیش از رسیدن به ضربات پنالتی تعیین شود.

اما نکته قابل توجه این مسابقه طغیان مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا در نشست خبری پس از پایان مسابقه بود که به شدت نسبت به تدارکات و برنامه‌ریزی پیرامون تیمش شاکی بود. سرآسیایی به یک روز تاخیر در بازگشت به تهران پس از بازی برابر پارس جنوبی جم در آخرین هفته لیگ دسته اول اشاره کرد و اینکه درخواستش از مدیران باشگاه برای اینکه یک روز زودتر برای مصاف با ملوان به انزلی بروند، رد شده است.

سرمربی سایپا سپس به تعویض‌های تیمش پرداخت که تمام آنها به دلیل گرفتگی بوده و این موضوع را به سفر خسته کننده 8 ساعته در مسیر تهران-انزلی آن هم در ترافیک آخر هفته ارتباط داد که بی‌ربط هم به نظر نمی‌رسد.

موضوع دیگری که سرمربی سایپا نسبت به آن گلایه داشت، پرداخت 50 درصدی به بازیکنان در فاصله چند هفته تا پایان مسابقات بود که این موضوع هم با توجه به پیش‌زمینه‌ای که هواداران فوتبال از باشگاه ساختارمند سایپا در ذهن دارند، چندان طبیعی به نظر نمی‌رسد. 

روز گذشته ابراهیم ابوالقاسم پور یکی از مدیران تاثیرگذار باشگاه سایپا طی سال‌های اخیر نیز در استادیوم سیروس قایقران حضور داشت و عملکرد شاگردان سرآسیایی را از نزدیک تماشا کرد.

سرآسیایی در 10 بازی ابتدایی با سایپا موفق به ثبت 6 پیروزی و 4 تساوی شد تا بار دیگر نارنجی‌پوشان پس از امتیازات زیادی که با سرمربی قبلی خود از دست دادند، امیدوار شوند، اما به یکباره وضعیت این تیم دچار تغییر شد و نتایج فراز و نشیب زیادی پیدا کردند. 

آنچه مسلم است اینکه مجتبی سرآسیایی از عدم حمایت مدیران باشگاه گلایه دارد و وقتی نتوانسته این موضوع را در جلسات خصوصی به سرانجام برساند، تصمیم به افشای مشکلاتش در نشست خبری کرده که حالا باید دید واکنش مدیران باشگاه سایپا به این انتقادات چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)