Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، «روح‌الله عباسپور» سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کیفیت خودروهای تولیدی در کشور، گفت: در این زمینه دیگر ما نمی‌توانیم با دولت و خودروسازان جنگ کنیم. بنده یک  پژو پارس به قیمت 335 میلیون تومان خریده‌ام، یک هفته سوار شده‌ام، دو هفته خراب بوده و در تعمیرگاه بوده است و با 14 مورد نقص فنی این خودرو به شرکت بازگشت داده شده تا ایرادات را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بنده نماینده مجلس بوده‌ام و توانسته‌ام فریاد بزنم، مردم چگونه می‌خواهند این موضوعات را فریاد بزنند، ادامه داد: متأسفانه کیفیت خودروهای تولید داخل خوب نیست و در بحث قیمت هم فروشنده و هم خریدار ناراضی هستند و ضرورت دارد دولت در این زمینه اقدامات جدی داشته باشد.

نماینده بوئین‌زهرا در مجلس با اعلام اینکه در نشستی که اعضای کمیسیون صنایع با آقای مخبر داشتند، دغدغه‌هایی که در زمینه تولید خودرو وجود دارد را به وی اعلام کردند، اضافه کرد: به اعتقاد بنده برای تنظیم بازار خودرو باید واردات خودرو به صورت کنترل شده انجام گیرد تا دست سوداگران از این بازار قطع و خودروسازان نیز حیات خود را در معرض تهدید ببیند تا اینکه برای ادامه فعالیت و رقابت، کیفیت محصولات خود را بالاتر ببرند و قیمت‌ها را تعدیل کنند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مطالبات در بازار خودرو اظهار کرد: بخشی از این مطالبات حبابی است چون قیمت کارخانه با بازار چند میلیون و گاهی چند صد میلیون تفاوت دارد؛ مردم برای حفظ ارزش پول خود به دنبال خرید خودرو هستند؛ اگر خودرو از حالت کالای سرمایه‌ای با واردات محدود، دربیاید قطعاً شاهد این‌گونه اتفاقات که هرگاه ثبت نامی از سوی خودروسازان انجام می‌شود چندین میلیون نفر ثبت نام می‌کنند، نخواهیم بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1125552 برچسب‌ها خودرو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ صعودی گزارش می‌شود. قیمت‌ها در برخی موارد تا ۹۰ میلیون تومان افزایش یافته و در هر دو بازار داخلی و مونتاژی دیده می‌شود.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از دو هفته رکود و افت ناچیز قیمت‌ها، سرانجام افزایشی شد. از صبح امروز اغلب محصولات داخلی و مونتاژی رشد قیمت دارند و در برخی موارد یک خودرو وارداتی همانند هونگچی H۵، بالغ‌بر ۹۰ میلیون تومان گران‌تر شده است. روز گذشته نرخ ارز در بازار آزاد افزایش یافت و همین موضوع باعث شد تا قیمت خودرو بلافاصله دچار رشد قیمت شود.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو از ابتدای روز جاری تغییر چندانی پیدا نکرده است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی، رشد چند درصدی نسبت به روز گذشته دارد.

کوییک S دنده‌ای یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی سایپاست که نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان گران‌تر شده و با ۴۳۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G استاندارد جزو معدود محصولات شرکت سایپا به شمار می‌رود که از ابتدای امروز هفت میلیون تومان رشد قیمت دارد و با ۷۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی به شمار می‌رود که با رشد ۲۰ میلیون تومانی نسبت به ابتدای روز، به نرخ ۷۵۶ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس توربو اتوماتیک که روز گذشته رکورددار افت قیمت در بازار داخلی بود، امروز رکورد رشد قیمت را زد و ۴۵ میلیون تومان افزایش یافت. این خودرو هم‌اکنون با یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی هم از صبح امروز صعودی گزارش می‌شود.

جک J۴ آپشنال یکی از ارزان‌ترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود که از صبح امروز ۱۳ میلیون تومان گران‌تر شد و به ۸۴۰ میلیون تومان رسید.

ام‌وی‌ام X۳۳ کراس اتوماتیک جدیدترین کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو است که رشد ۲۰ میلیون تومانی را به ثبت رساند و با یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ هفت نفره که محصول جدید گروه بهمن به شمار می‌رود، تنها در یک روز توانسته ۶۰ میلیون تومان گران‌تر شود و رکورد رشد قیمت محصولات مونتاژی را نصیب خود کند. این خودرو هم‌اکنون با دو میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • قیمت خودرو امروز 13 اردیبهشت 1403
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول