Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم‌های فوتبال مس و پیکان پیش از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: یکی از بازی‌های مهم و سخت ما در آخرین بازی نیم‌فصل اول قرار است فردا برگزار شود. تیم پیکان را می‌شناسم. این تیم بازیکن خوبی دارد و بسیار دونده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی با استقلال بیشتر مشغول ریکاوری بودیم و تمرین زیادی نداشتیم. امیدوارم فردا بازی خوبی از لحاظ کیفیت فنی داشته باشیم و می‌دانم که بازی خوبی خواهد بود. امیدوارم در این بازی تیمی موفق شود که محق‌تر است.

وی درباره عملکرد مس در بازی قبلی مقابل استقلال، تصریح کرد: بازی قبلی گذشته است. در آن بازی چون بازتاب بیشتری داشت کیفیت فنی تیم ما دیده شد، ولی مس در این فصل در هفته‌های متوالی کیفیت خود را نشان داده است. سرمربی تیم فوتبال مس یادآور شد: مسیری را در حال طی کردن هستیم و قطعاً ایراداتی داریم که باید برطرف کنیم و این مسیر را ادامه دهیم. نقطه قابل اعتنا برای ما همین موضوع است که اگر ما در خواب بازی قبلی بمانیم قطعاً در بازی بعدی اذیت خواهیم شد. این یکی از نگرانی‌های من برای بازی فردا خواهد بود، ولی با تجربه‌ای که از بچه‌ها سراغ دارم باید مقابل تیم خوب و دونده پیکان یک بازی هوشمندانه انجام دهیم. ربیعی درباره غایبان تیمش در بازی فردا، اضافه کرد: برای این بازی مهدی کیانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، ولی دیگر بازیکنان را تا حدودی در اختیار داریم. چند بازیکن مصدوم‌مان مثل محمدحسین کریم‌زاده و قائم اسلامی‌خواه هم به تمرینات گروهی بازخواهند گشت و باید ببینیم وضعیت آنها برای نیم‌فصل دوم چگونه خواهد بود.   حسینی: سفر روی عملکردمان تاثیر دارد   سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: همه تیم‌ها روزهای پرفشاری را پشت سر می‌گذارند و فشردگی بازی‌ها در این چند وقت، یک مقدار تیم‌ها را اذیت کرد. ما به آخرین بازی نیم‌فصل رسیدیم و هر دو تیم تمام توان خود را می‌گذارند تا در این بازی که آخرین بازی نیم‌فصل است، با موفقیت از زمین خارج شوند. تیم ما سعی کرد بعد از بازی آخر ریکاوری خوبی داشته باشد و خودمان را برای یک بازی مهم و سخت آماده کردیم. وی درباره اینکه پیکان سفری طولانی و سخت را داشته است که با پرواز از تهران به کرمان سفر کرده، با اتوبوس راهی رفسنجان شده و برای بازی هم باید راهی سرچشمه شود، اظهار داشت: فکر می‌کنم این اتفاق روی تیم ما بی‌تأثیر نباشد، با توجه به اینکه ما بازی‌های فشرده‌ای داشتیم و بازیکنانم زیر فشار زیادی بودند. این مسافت طولانی با پرواز، سفر زمینی و مجدداً پیش از بازی یک سفر به شهری انجام می‌دهیم که ارتفاع زیادی هم دارد، روی عملکردمان بی‌تأثیر نیست، اما امیدوارم با توجه به جوانی و جنگندگی بازیکنان‌مان، از پس این بازی بر بیاییم. سرمربی تیم فوتبال پیکان که تجربه هدایت مس کرمان را دارد درباره اینکه به‌عنوان فردی با سابقه کار در این استان با شرایط آشنایی دارد، خاطرنشان کرد: استان کرمان در تیمداری و سطح فوتبال ما، از نظر امکانات خوب است. مس رفسنجان، مس کرمان، گل‌گهر سیرجان در استانداردهای ما جزو باشگاه‌های با امکانات و متمول هستند. خوشحالم که دوباره به کرمان آمدم و این شهر را دیدم و فکر می‌کنم این باشگاه‌ها به فوتبال ما کمک می‌کنند. حسینی در پایان گفت: امیدوارم آخرین بازی نیم‌فصل را به خوبی و با کیفیت خوب پشت سر بگذاریم و باید ببینیم در روز مسابقه چه اتفاقی رخ می‌دهد.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: آخرین بازی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است، روزبه چشمی در دیدار استقلال - ذوب‌آهن باید با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج می‌شد. - اخبار ورزشی -

هادی دزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، ارزیابی‌اش از عملکرد کوپال ناظمی داور مسابقه استقلال- ذوب‌آهن، را این‌طور بیان کرد: در نیمه اول داوری مسئله‌ای نداشت و اگر اشتباهی وجود داشت تأثیرگذار نبود. به نظرم کوپال ناظمی ژن داوری را دارد و قانونمند قضاوت می‌کند، اما باید فاکتور شهامتش را افزایش بدهد. 

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

«روزبه چشمی بعد از دریافت کارت زرد دوم باید اخراج می‌شد»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: روزبه چشمی به دلیل خطایی که پشت محوطه جریمه تیمش روی بازیکن ذوب‌آهن داشت، باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد. این اشتباهی بود که داور انجام داد.

 

.

 

کارشناس داوری فوتبال کشور، گفت: در دقایق پایانی مسابقه قبل از گل دوم استقلال، چشمی در محوطه جریمه ذوب‌آهن سرنگون شد. او قصد داشت داور را فریب بدهد که موفق نشد، بنابراین در آن صحنه پنالتی صورت نگرفت.

 

.

 

دزفولی در مورد لزوم فرهنگ‌سازی رفتاری درست اعضای تیم‌ها نسبت به گروه داوری، عنوان کرد: یکی از کارها و انعکاس‌های مناسبی که باید رسانه‌ها داشته باشند، همین مسئله فرهنگ‌سازی رفتاری است. ربیعی سرمربی ذوب‌آهن، جنتلمن به تمام معناست و من ندیدم که اعتراض و هیاهو نسبت به داور انجام بدهد. در اطراف این مربی، ملیجک هم نیست که اعترض کند، اما رفتارهای مربی و اعضای تیم استقلال از ابتدای فصل نسبت به داوران پر از اعتراض و هیاهو بوده است.

وی با اشاره به اعتراض‌های سیدحسین حسینی، تصریح کرد: کاپیتان تیم فوتبال استقلال باید سمبل اخلاق باشد، اما او به شدت اعتراض می‌کرد که باید این موضوع اصلاح شود. 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در  مورد گل مردود استقلال هم گفت: قبل از اینکه گل استقلال به دلیل خطای هند مردود باشد، مهاجم این تیم در آفساید بود و کمک داور باید پرچم می‌زد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد