Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:16:06 GMT

رزاقی راد: پارس جم روزهای خوبی در پیش دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۶۵۲۰

رزاقی راد: پارس جم روزهای خوبی در پیش دارد

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل ویستا توربین، تیمش را شایسته کسب سه امتیاز دانست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم در حالی که در بوشهر میزبان بود، با گل دقیقه 92 میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.


ایمان رزاقی راد سرمربی پارس جنوبی جم بعد از برد تساوی یک بر صفر مقابل ویستا توربین گفت: خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده بودیم و تلاش زیادی داشتیم تا بچه ها را با انگیزه بالا راهی مسابقه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی اهمیت ویژه ای برایمان داشت چون می خواستیم روزهای خوب مان را ادامه دهیم.


وی ادامه داد: با آنالیزی که انجام داده بودیم، به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و توانستیم ٩٠ دقیقه توپ و میدان را از آن خود کنیم. بدون اغراق باید بگویم اگر بازیکنان مان فرصت طلب بودند باید با گل های بیشتری بازی را می بردیم.


رزاقی راد درباره عملکرد بازیکنانش گفت: ما در نیمه اول پرس از جلو را در دستور کار داشتیم و حریف را در زمین خودش محبوس کردیم. نیمه دوم هم با تعویض هایی که انجام دادیم، نبض بازی را در اختیار گرفتیم. خدا را شکر که در دقایق پایانی مزد بازی هوشمندانه خود را گرفتیم.


سرمربی پارس جم در خصوص اضافه شدن مجید جلالی به این تیم به عنوان مدیر فنی گفت: این خواسته خود من بود تا از تجربیات ایشان استفاده کنیم. ما روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. پنجره بسته در هفته های اول و بعد هم مصدومیت بازیکنان مهم و تاثیرگذرمان ما را تحت فشار قرار داد. اما به لطف خداوند، حمایت مدیران و همت بچه ها روند رو به رشد خودمان را پیدا کرده ایم و مطمنم روزهای خوبی پیش روی این تیم قرار دارد.


رزاقی راد درباره شرایط مالی تیم نیز خاطرنشان کرد: بچه ها حدود 25 درصد دریافتی داشته اند و تا یک هفته آینده قرار است 20 درصد دیگر تزریق شود. ضمن اینکه با حمایت های مدیران منطقه آزاد پاداش بچه ها نیز محفوظ خواهد بود.

 

دسته یک پارس جنوبی جم ایمان رزاقی‌راد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک پارس جنوبی جم پارس جنوبی جم رزاقی راد بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: انصافا حق‌مان برد بود

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار پس از تساوی ۱-۱ ملوان برابر استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. من قبل از بازی هم گفتم استقلال خوزستان دور برگشت نتایج خوبی گرفته و کارمان سخت بود، اما انصافا می‌توانستیم برنده باشیم. فکر می‌کنم روی صحنه گل خطا روی مدافع ما صورت گرفت.

وی افزود: ما فیلم را بازبینی کردیم. بازیکن خارجی حریف، اندونگ، خطا انجام می‌دهد و خودش هم بعد از ریباند گل را می‌زند. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، چون آقای کوپال ناظمی از داوران خوب ما هستند، اما فکر می‌کنم در آن صحنه اشتباه کردند و امیدوارم کارشناسی شود. بعد از آن هم بازی متعادل بود.

تارتار در پایان در خصوص شرایط استقلال خوزستان گفت: استقلال در نیم فصل تیمش را تقویت کرده و فکر می‌کنم دور برگشت نتایج خوبی داشته و در این زمین چند برد و مساوی کسب کرده و تیم بهتری شده است. امیدوارم تیمی که استحقاق ماندن در لیگ را دارد، بماند و در حقش اجحاف نشود و داوران ما هم با توجه به اینکه VAR نیست، دقت داشته باشند که خدایی نکرده حقی از تیمی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر