Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم هیات مدیره، محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی سایپا، محمدعلی تیموری، دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی در رشته مدیریت صنعتی و دارای کارشناسی ارشد MBA است.

تیموری که ۲۵ سال سابقه حضور در  ایران خودرو و سایپا را در کارنامه دارد، در سال ۱۳۷۵ در شرکت ایران خودرو در بخش مدیریت نوین با اجرای استقرار سیستم های کیفیت با رویکرد کاهش قیمت، تحویل به موقع و بهره وری فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سکان معاونت کیفیت مگاموتور سایپا را در دست گرفت و سپس تحت عنوان مدیرعامل یا هیأت مدیره در شرکت‌های گروه سایپا، موتور سازی، گیربکس سازی، اکسل سازی و قطعه سازی، خدمات پس از فروش فعالیت خود را ادامه داد.

راه اندازی کارخانجات موتور و گیربکس و قطعات صادراتی با استانداردهای روز دنیا از دیگر فعالیت های محمدعلی تیموری است.

عضو موظف هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در شرکت های خدمات فنی رنا و رادیاتور ایران، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت دقت خودرو، عضو هیات مدیره شرکت های گروه ایپاکو، عضو هیات مدیره شرکت های متعدد قطعه‌سازی خودرو، از دیگر سوابق اجرائی و مدیریتی مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا به شمار می رود

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی شهید بهشتی کارشناسی ایران سایپا ایران خودرو بهره وری خدمات پس از فروش بهره وری خدمات پس از فروش خودرو روابط عمومی سایپا مدیر عامل سایپا هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ آزادگان و با تصمیم هیأت مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.

ضمناً در نشست هیأت مدیره مقرر شد که مهدی حسینی نسب در دیدارهای باقی مانده هدایت نارنجی پوشان عهده دار شود.

کد خبر 6098603

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس