Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@02:28:09 GMT

غلبه راه یاب ملل بر هورسان رامسر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۶۸۱۴

غلبه راه یاب ملل بر هورسان رامسر

باشگاه خبرنگاران جوان- در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال در هفته هفدهم، تیم‌های راه یاب ملل مریوان و هورسان رامسر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان آرش صادقیانی توانستند با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست دهند. این دیدار به دلیل ورود بیش از حد تماشاگران به سالن زاگرس مریوان با تأخیر برگزار شد.

راه یاب ملل مریوان در این دیدار موفق شد با امتیاز‌های ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ شاگردان مسعود آرمات را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان آرش صادقیانی با پیروزی در این دیدار تعداد پیروزی‌های خود را به ۹ رساند و با کسب ۹ پیروزی و ۸ شکست و ۲۷ امتیاز در رده ششم ایستادند. هورسان رامسر هم با شکست در این دیدار با کسب ۶ پیروزی و ۱۱ شکست و با ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر والیبال باقی ماند.

بیشتر بخوانید

تثبیت صدرنشینی سپاهان در خانه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وپنجم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر عصرامروز در ورزشگاه شباهنگ شهریار به مصاف میزبان خود تیم تهران یا سا رفت که درپایان با یک گل پیروز ار میدان خارج شد.

شاگردان فرشاد پیوس با کسب این پیروزی با ۴۶ امتیاز پس از تیم نیروی زمینی تهران درمکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها باقی ماند.

سعید فولادی گل بازی را به ثمر رساند. 

تیم‌های فولادنوین خوزستان و شهدای رزکان البرز عصرامروز در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با برتری ۲ بریک میزبان به پایان رسید.

سرخ پوشان با کسب این پیروزی با ۲۹ امتیاز درمکان دهم جدول رده بندی همین گروه قرار گرفت.

امیرحسین لازری و امیر معاوی برای فولاد نوین خوزستان گلزنی کردند.

بیست وچهارم اردیبهشت ماه تیم‌های شهرداری ماهشهر و فولادنوین خوزستان در هفته بیست وششم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، به ترتیب به مصاف تبم‌های چوکای تالش و سپیدرود رشت می‌روند.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور هستند.

دیگر خبرها

  • پیروزی الوحده با حضور نوراللهی
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند