Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:57:47 GMT

یادواره «شهدای خیبر» در ورامین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۷۲۲۲

یادواره «شهدای خیبر» در ورامین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رحمانی شمس شامگاه چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه خدمت نزدیک به سه دهه به دوستداران خاندان اهل بیت (ع) را جز افتخارات خود و همراهانش دانست و اظهار داشت: ۲۷ سال از زمان تأسیس این هیأت گذشته و برگزاری برخی مراسم ملی و مذهبی از شاخص ترین برنامه‌های این هیأت بوده است.

وی ادامه داد: این هیأت در کنار اجرای برنامه‌های یاد شده بیش از ۹ سال خدمات اجتماعی را پوشش داده تا حمایت از محرومان راهی برای سعادت هیأت امنا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول هیأت فاطمیون ورامین گفت: جمع آوری و اهدا جهیزیه، اطعام نیازمندان، کمک به دانش آموزان و بسیاری دیگر از اقدامات خیریه را از جمله این فعالیت‌ها می‌توان برشمرد.

رحمانی شمس افزود: در این راه پُربرکت کمک خیرین باعث تقویت خدمات شده تا جایی که از کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز برای مشارکت درخواست‌های فراوانی داشته ایم و در کنار توفیقات به دست آمده در بعد کمک به محرومان توانسته ایم در بخش اعیاد، جشن بزرگ غدیر را با استقبال بی نظیر شهروندان به انجام برسانیم که می‌توان از آن به عنوان نگین استان یاد کرد که در این مراسم باشکوه ۴ هزار پرس غذا توزیع و جوایز ارزنده ای به قید قرعه اهدا شد.

مسئول هیأت فاطمیون ورامین افزود: در نظر است با تأسیس صندوق قرض الحسنه و جمع آوری کمک‌های اولیه نیاز خانواده‌ها را تأمین کنیم و طبق پیش بینی‌های صورت گرفته در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) از حاج آقا پناهیان جهت تجلیل از خانواده شهدا دعوت به عمل آمده است که در راستای اعلام عمومی از طریق رسانه‌های منطقه دعوت به سمع و نظر اهالی منطقه خواهد رسید.
وی در ادامه از برگزاری برنامه‌های ملی یادواره «شهدای خیبر» در ورامین نیز خبر داد و عنوان داشت: این برنامه جمعه ۶ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رحمانی شمس در پایان این نشست گفت: برای اجرای این برنامه‌ها و ارائه خدمات؛ پنج کارگروه در بخش‌های مختلف که متشکل از یکصد خیر می‌باشد، فعالیت می‌کنند.

کد خبر 5398570

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن شمس ورامین یادواره شهدا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان مراسم تودیع و معارفه آلودگی هوا واکسن کرونا شیوع کرونا عکس استانها ایلام سویه اومیکرون کرونا لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر لایینی، در یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه این یادواره را در راستای همزمانی روز کارگر و اردیبهشت مقاومت عنوان کرد و با اشاره به ۱۴ هزار شهید کارگری کشور، گفت: از این تعداد هزار و ۱۱۸ شهید مربوط به جامعه کارگران مازندران است؛ به این معنا که بیش از یک چهاردهم شهدای کارگری کشور از مازندران است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به محوریت ۳۰ شهید کارگر شهرستان سوادکوه، در این یادواره، خاطرنشان کرد: شهرستان سوادکوه نیز نه فقط در کل استان، بلکه در ایران از نظر تعداد شهدا سرآمد است.

وی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه نیز در جامعه کارگری از نظر تعداد شهدای کارگر و جانباز در استان بیشتر است، از برگزاری یادواره شهدای کارگری در این شهرستان تشکر کرد.

آیت الله لایینی با بیان اینکه اسلام برای چهار قطره بسیار ارزش قائل است، به قطره خون شهدا و جانباز، قطره اشکی از خوف خدا در دل شب، قطره مرکب و جوهر علما و دانشمندان و قطره عرق کارگران برای روزی حلال اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از ۱۰ جز عبادت، ۹ جز آن کسب روزی حلال است، این امر را بیانگر اهمیت اسلام برای فرهنگ کار حلال دانست.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدر جامعه کارگری را بدانند و درد آنها را لمس کرده و از کارشان گره گشایی کنند، گفت: همانطور که کار و کارگر ارزشمند است، خدمت به جامعه کارگری، رفع مشکلاتشان و تبدیل ناامیدی آنها به امید ارزشمند است.

کد خبر 6094099

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • حرکت کاروان میقات
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد