Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:35:51 GMT

مقایسه نیسان آلتیما با ماکسیما + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۷۳۰۹

مقایسه نیسان آلتیما با ماکسیما + فیلم

‍‍‍‍‍‍

باشگاه خبرنگاران جوان _ ‌ نیسان آلتیما و نیسان ماکسیما ظاهری مشابه دارند، از نظر اندازه شبیه به هم هستند و از نظر قیمت نیز فاصله زیادی با هم ندارند به همین دلیل، ممکن است تصمیم گیری بین این دو سدان خانوادگی کمی دشوار باشد.

در این پست، ظاهر، قوای محرکه، اندازه، قیمت و سایر جنبه‌های مهم این دو خودرو را با هم مقایسه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلتیما: آلتیما با دو موتور عرضه می‌شود، پیشرانه پایه یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر است که دارای ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ پوند فوت گشتاور است و به گیربکس CVT متصل می‌شود. نیرو به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، اگرچه سیستم تمام چرخ محرک هوشمند نیسان با هزینه اضافی با موتور ۲.۵ لیتری در دسترس است.

موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری با فناوری پیشرفته اختیاری در آلتیما دارای ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۳ پوند فوت گشتاور است که با گیربکس CVT و FWD ارائه می‌شود. (AWD فقط با موتور ۲.۵ لیتری ارائه می‌شود). 

     

ماکسیما: ماکسیما تنها یک پیشرانه را ارائه می‌دهد. یک موتور ۳.۵ لیتری V۶ که قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۱ پوند بر فوت تولید می کند و فقط با دیفرانسیل جلو ارائه می‌شود.

آلتیما : آلتیما استاندارد با صفحه نمایش ۸.۰ اینچی لمسی اطلاعات سرگرمی با اپل کارپلی و اتواندروید عرضه می‌شود. همچنین در آن امکانات استانداردی مانند بلوتوث، سیستم صوتی با شش بلندگوی استاندارد، قابلیت حذف نویز فعال و دو پورت USB وجود دارد.

     

فناوری استاندارد ایمنی فعال شامل کروز کنترل، دستیار برخورد از جلو با ترمز اضطراری و مانیتور هوشیاری راننده است. فناوری‌های موجود شامل مجموعه رانندگی نیمه خودمختار کمکی Nissan ProPilot و ترمز اضطراری با تشخیص عابر پیاده و موارد دیگر است.

ماکسیما: ماکسیما همچنین دارای صفحه نمایش ۸.۰ اینچی لمسی استاندارد اطلاعات سرگرمی با اپل کارپلی و اتو اندروید است. این دستگاه دارای یک سیستم صوتی با هشت بلندگو به صورت استاندارد است، اما به همراه فرمان چند منظوره و یک پورت USB عرضه می شود. ترمز اضطراری خودکار استاندارد است، اما بسیاری از فناوری‌های ایمنی فعال دیگر اختیاری هستند. مجموعه رانندگی نیمه خودران کمکی ProPilot نیز موجود است.

     

آلتیما : قیمت آلتیما در ایالات متحده برای مدل پایه S از ۲۵ هزار و ۲۲۵ دلار شروع می‌شود، در حالی که مدل SR ​​که دارای تجهیزات اولیه‌ای است که بیشتر مصرف کنندگان می‌خواهند، از ۲۷ هزار و ۱۲۵ دلار شروع می‌شود. گران‌ترین مدل، پلاتینیوم AWD، از ۳۵ هزار و ۲۵ دلار شروع می‌شود.

ماکسیما: ماکسیما در مقایسه با آلتیما به عنوان یک محصول ممتاز تری قرار گرفته است، بنابراین تفاوت قیمت بسیار زیادی وجود دارد. ماکسیما از قیمت ۳۷ هزار و ۹۱۵ دلاری برای مدل پایه SV شروع می‌شود، اما تجهیزات بسیار بیشتری را در ظاهر نسبت به آلتیما ارائه می‌دهد. گران‌ترین مدل، ۴۰th Anniversary، از ۴۵ هزار و ۲۷۰ دلار شروع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو دلار شروع می شود ۵ لیتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با قیمت 124 دلار وارد بازار چین می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مانیتور جدید شیائومی ردمی G27Q 2025 که با شماره مدل P27QCA-RG در چین رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۲۷ اینچی IPS با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۱۸۵ هرتز است و از بدنه باریک و سبک بهره می‌برد، این مانیتور صد درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با گزینه‌های اتصال DisplayPort (DP)، یک پورت USB-C چند منظوره، DPI 4، جک صدا ۳.۵ میلی‌متر و پورت HDMI ارائه می‌شود، زمان پاسخ‌دهی مانیتور یک میلی‌ثانیه است و ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

قیمت مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 124 دلار ارزیابی شده است، این محصول با سه سال گارانتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این مانیتور در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 749335

دیگر خبرها

  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است