Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه‌شب در نشست گفتمان انقلاب اظهار داشت: نظام اسلامی دارای یک ساختار منظومه‌ای است و کانون منظومه نظام اسلامی «ولایت» است؛ بنابر این تمام دستگاه‌ها باید ولایت‌مدار باشند.

وی ادامه داد: در نظام اسلامی، حرکت هر مجموعه به دیگری وابسته است؛ یعنی اگر یک بخش بخواهد حرکت کند مترتب است بر اینکه دیگر بخش‌ها هم حرکت کنند و این مجموعه‌ها باید دارای یک حرکت منسجم و هدایتگر و پشتوانه یکدیگر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: بنابراین اگر کوچک‌ترین ضعفی در ولایتمداری باشد - چه در حوزه باورها، چه در حوزه رفتارها، و چه در حوزه جهت‌ها - حرکت منظومه‌ی نظام دچار مشکل می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر شما می‌بینید در ۴۲ سال گذشته، پیشرفت موردنظر را در برخی از عرصه‌ها نداشته‌ایم، به همین خاطر است که مدیریت ولایت‌محور و حرکت‌های ولایت‌بنیان برای برخی‌ها - یا در باور و یا در رفتار و یا در جهت - وجود نداشته یا ضعیف بوده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه «نظام اسلامی» هم منظومه‌ای بر پایه ولایت است، اضافه کرد: اگر کسی ما را به خارج از منظومه ولایت دعوت کرد، بدانیم که این خطوط انحرافی است و باید مواظبت کنیم؛ لذا در فتنه ۸۸ شما دیدید که رهبر معظم انقلاب، روی محور «بصیرت» تاکید داشتند و نام این حرکت را «فتنه» گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تأکید کرد: منظومه نظام اسلامی دارای کرات زیادی است که هر کدام دارای وزنی هستند؛ مهمترین وزن در این منظومه بعد از ولایت، متعلق به حوزه فرهنگ است.

وی فرهنگ را جوهره تمامی کرات دیگر نظام اسلامی عنوان کرده و افزود: اقتصاد، توسعه، علم و فناوری، سیاست و سایر حوزه‌ها اگر بر پایه فرهنگ باشند عدالت‌محور و مؤثر خواهند بود.

آیت‌الله صفایی بوشهری ضمن تقدیر از عملکرد مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: رویکرد نوینی که اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با حضور حجت‌الاسلام طاهری در عرصه فعالیت‌های تبلیغی استان در پیش گرفته، عامل ظهور طلیعه‌های موفقیت شده است.

کد خبر 5398578

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر بوشهر تبلیغات اسلامی بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان مراسم تودیع و معارفه آلودگی هوا واکسن کرونا شیوع کرونا عکس استانها ایلام سویه اومیکرون کرونا لیگ برتر فوتبال ایران نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی

نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا، تحت عنوان پویش دست‌های مهربانی اظهار داشت: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است و تمام ادارات ظرفیت‌های خیلی خوبی دارند که بتوانند قدری از فقر جامعه را بزدایند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: کاری که اکنون سازمان تبلیغات اسلامی کردستان و سازمان اموال تملیکی در استان انجام داده است یک الگوی بسیار خوبی است و به عنوان یک طرح در شورای اداری استان کردستان مطرح شود.

 وی تاکید کرد: نماز و روزه از واجباتی است که برای خودمان می‌باشد، اما توجه به محرومین و فقرا و کمک به نیازمندان از واجبات الهی است.

 مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای رسالت اجتماعی و محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند و فقرا کرده اند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: در اجرای طرح پویش دست‌های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده است.

وی گفت: این بسته‌ها ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر با ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته‌ها تدارک دیده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود