Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضاییه گفت: در سال های گذشته رسیدگی به پرونده های ماده ۴۷۷ حدود ۳ تا ۴ سال طول می کشید که در حال حاضر رسیدگی به این پرونده ها به ۳ ماه و رسیدگی به پرونده های مربوط به استیذان به ۲ ماه کاهش پیدا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: در دوره تحول مهم ترین دغدغه رئیس دستگاه قضا این است که چه برنامه هایی در قوه قضاییه اجرا کنیم تا مشکلات مردم کم شود و مراجعه مردم به دادگستری کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رسیدن به این اهداف نیازمند پیش زمینه هایی است، یکی از راه ها این است که پرونده های معوق را تعیین تکلیف کنیم که در این رابطه کارهای بسیاری خوبی انجام شده است.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: در دستگاه قضا برنامه هایی را تنظیم کردیم که تا پایان سال تکلیف پرونده های معوق را تک تک مشخص کنیم و معین شود چرا یک پرونده به طول انجامیده است و راهکارهایی ارائه دهیم تا پرونده های معوق در مدت مشخصی به نتیجه برسند.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق تصریح کرد: در کنار این موضوع مسئله ای که اخیرا در مورد معیشت کارکنان دستگاه قضا پیش آمده است مورد توجه حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه قرار دارد که در این باره راهکارهایی ارائه شده است.

وی گفت: هر چند که در مجلس طرح افزایش ‌فوق العاده خاص کارکنان دادگستری تایید نشد اما با هماهنگی هایی که با دولت انجام شده، خبرهایی خوبی در راه است که به زودی اعلام می شود.

معاون اول قوه قضاییه در مورد تعیین تکلیف پرونده های ماده ۴۷۷ گفت: در دوره تحول رسیدگی به پرونده های ماده ۴۷۷ در معاونت قضایی قوه قضاییه بسیار خوب شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق بیان کرد: در سال های گذشته رسیدگی به پرونده های ماده ۴۷۷ حدود ۳ تا ۴ سال طول می کشید که در حال حاضر رسیدگی به این پرونده ها به ۳ ماه و رسیدگی به پرونده های مربوط به استیذان به ۲ ماه کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید

معاون اول دستگاه قضا از معاونت قضایی بازدید کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه دادگستری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری رسیدگی به پرونده های ماده ۴۷۷ حجت الاسلام و المسلمین قوه قضاییه دستگاه قضا معاون اول کاهش پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده تقلب در ساخت کابینت در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف را محرز و علاوه بر پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت شاکی، متخلف را به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بازرسان اتاق اصناف با بررسی شکایت شخصی پیرامون تقلب در ساخت کابینت، این پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال کردند.

شاهی تصریح کرد: شهروندان کرمانشاهی می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6095082

دیگر خبرها

  • اطلاعاتی جالب درباره جفت‌گیری عجیب‌ترین موجود جهان!
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند