Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی از تشکیل مجمع مشورتی پیشرفت و عدالت در شهرستانهای استان خبرداد. 

محمدصادق معتمدیان شامگاه ۲۲ دیماه در دیدار با جمعی از نخبگان و اقشار مختلف مردم سردشت افزود: مجمع مشورتی پیشرفت و عدالت با حضور نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم هر شهرستان تشکیل می شود.

وی بابیان اینکه تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی بی سابقه بوده و بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم ناشی از تحریم ها و محدودیت ها علیه کشورمان است،  افزود: برای عبور از شرایط حساس و تحریم ها نیازمند همراهی و حمایت های مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه روانسازی فرایندهای تجاری و اقتصادی در مرزها در اولویت برنامه های استان قرار دارد، اظهار کرد: تجارت مرزی، کشاورزی، معدن و گردشگری از پیشرانهای توسعه آذربایجان غربی است.

معتمدیان با بیان اینکه برای بهره برداری از زیرساخت های عمرانی استان، اقتصادی کردن این زیرساخت ها ضروری است، گفت: برای بهره برداری بیشتر از ظرفیت های حوزه کشاورزی آذربایجان غربی، نهضت ساخت واحدهای گلخانه ای در استان راه اندازی می شود.حوزه کشاورزی استان نیازمند تجاری سازی، بسته بندی، تبلیغ محصولات و جلوگیری از خام فروشی است.

استاندار تاکید کرد: امنیت پایدار آذربایجان غربی مثال زدنی است. 

وی تصریح کرد: دبیرخانه پیگیری مصوبات شهرستانی در استانداری تشکیل شده است و تمامی تعهدات انجام شده در این سفرها باید عملیاتی شوند.

معتمدیان گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان سردشت کم نظیر است؛ برای توسعه این شهرستان هیچ بن‌بستی وجود ندارد.

وی ادامه داد: برنامه های اقتصادی هر شهرستان متناسب با ظرفیت های آن شهرستان تدوین می شود.

استاندار گفت: مدیران به دنبال جذب اعتبارات ملی باشند؛ یکی از شاخص های ارزیابی مدیران استان تلاش آنها برای جذب اعتبارات ملی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها امنیت پایدار کشت گلخانه ای آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت و توان مهندسان در جهت اجرای سیاست های دولت به خصوص در اجرای طرح های مسکن در دستور کار قرار دارد.   وی ادامه داد: تلاش می شود با بکارگیری پیمانکاران بومی و شرکت های دانش بنیان در این بخش بتوانیم گام های موثری را در بهبود شاخص های استانی برداریم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد.   عطائی اضافه کرد: کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در استان از دیگر موارد قابل اهمیت است که در این بخش نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان می تواند نقش موثر و چشمگیری داشته باشد.   وی تاکید کرد: با نظارت بیشتر و دقیق تر بر ساخت و سازها می توان ساخت و سازهای کیفی و ایمن را در سطح استان افزایش داد.   در ادامه این جلسه رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی