Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زینلی پنجشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و بسته شدن مرزهای زمینی، سفر به عتبات امکانپذیر نبود و زائرین از این سفر معنوی محروم بودند و از آنجا که وظیفه ذاتی سازمان حج و زیارت اعزام زائر به اماکن مقدسه است، با همکاری مسئولین  استان و با هماهنگی و پیگیری تعدادی از دفاتر سیاحتی و زیارتی زیر مجموعه حج و زیارت استان فارس، پروازهای هوایی تحت عنوان «حرم تا حرم» از ایستگاه پروازی شیراز تدارک دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حج و زیارت استان فارس ادامه داد: این پروازها به صورت هفتگی و به ظرفیت ۱۴۰ نفر و با نرخ حدود ۹ میلیون تومان از شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود.

وی افزود: پروازها هر سه‌شنبه از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز انجام می‌شود و این سفر حدود یک هفته به طول می انجامد و زائرین به مدت هفت شب و هشت روز در عراق خواهند بود.

زینلی بیان داشت: اولین پرواز در روز دوازدهم بهمن، همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر انجام خواهد شد و تلاش ما بر این است که زائرین شب جمعه در کربلا باشند.

وی عنوان کرد: نحوه ثبت نام به دو روش صورت می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند به صورت مستقیم به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مراجعه و یا از طریق سامانه و سایت عتبات به نشانی  

http://atabat.haj.ir/ثبت نام کنند.

زینلی گفت: داشتن اصل گذرنامه و دو قطعه عکس سه در چهار برای ثبت‌نام‌ الزامی است و اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به نام نویسی کرده‌اند.

برچسب‌ها پرواز سازمان حج و زیارت شیراز نجف فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرواز سازمان حج و زیارت شیراز پرواز سازمان حج و زیارت شیراز نجف فارس حج و زیارت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن

 
حامد ریگی  بیان کرد: باتوجه‌به تأکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن باهدف خانه‌دارشدن اقشار کم‌درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد طوری که در گام نخست زمین موردنیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تأمین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام است و هم‌زمان برای هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان تصریح کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌صورت ویلایی و در شهر سراوان به‌صورت دوطبقه در دستور کار قرار دارد و هم‌زمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

ریگی با بیان اینکه امکان نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در چهارشنبه زیارتی
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • سهمیه ارز زائران حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد