Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: در گفت‌وگوی قبلی هم گفتم که بازی برابر آلومینوم برای استقلال سخت است و دیدیم در آن بازی شرایط چگونه بود. در این بازی هم اعتقاد دارم کار برای آبی‌پوشان سخت است چرا که هم زمین مناسب نیست و هم استقلال به دلیل آنکه نیاز به ۳ امتیاز و صدرنشینی دارد تا حدودی تحت فشار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر استقلال در این بازی برنده باشد می تواند قهرمان نیم فصل شود و در ادامه راه مسیر صعودی خود را ادامه دهد. 

بازیکن اسبق استقلال یادآور شد: استقلال در مسیر خوبی قرار گرفته است، در لیگ امسال به غیر از استقلال تیم های سپاهان و پرسپولیس هم شانس قهرمانی دارند و گل گهر هم خوب بود اما با توجه به امتیازهایی که از دست داد از گردونه این چرخش بیرون رفت.

وی افزود: البته سپاهان و پرسپولیس متزلزل کار می کنند و این مساله مهم است. باید استقلال همچنان در مسیری که قرار دارد، بماند. 

ورمزیار در مورد خط حمله استقلال تاکید کرد: در فاز حمله خوب هستیم، البته به نظر من ترکیب ایده آلی در این خط دیده نمی شود اما مهم این است که می توانیم دروازه حریفان را باز کنیم.

وی افزود: نتایجی هم که به دست آمده قابل قبول است و مشکلی نمی بینم. در دفاع هم خوب بودیم اما در چند بازی اخیر خط دفاعی استقلال آن ثباتی را که باید داشته باشد، ندارد. فضای پشت مدافعان نباید خالی بماند و به مهاجمان حریف نباید فرصت داد اما در ۳ تا ۴ بازی آخر این مساله رعایت نشد و باید حواس خط دفاعی به این موضوع باشد. 

گفتنی است تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز و از ساعت ۱۵:۳۰ در دیداری خارج از خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.

برچسب‌ها فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن