Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:50:50 GMT

مرحله شفاهی آزمون وکالت از ۳۰ دی ماه آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۹۱۹۷

مرحله شفاهی آزمون وکالت از ۳۰ دی ماه آغاز می‌شود

نرگس صلواتی، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دv اصفهان با اشاره به اعلام نتایج مرحله کتبی آزمون وکالت ۱۴۰۰ اظهار داشت: در مرحله کتبی آزمون وکالت ۱۴۰۰ مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان ۴ هزار و ۴۰۰ نفر شرکت کردند؛ نتایج این مرحله از آزمون اول دی ماه اعلام شد.

وی افزود: پذیرفته شدگان مرحله اول ۱۰ روز فرصت داشتند با ثبت‌نام در سامانه جذب مرکز و تکمیل مدارک لازم آمادگی خود را برای شرکت در مرحله دوم آزمون اعلام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلواتی تصریح کرد: از ۳۰ دی تا ۴ بهمن ماه مرحله دوم آزمون وکالت ۱۴۰۰ در استان اصفهان آغاز خواهد شد؛ داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول، در آزمون مصاحبه شفاهی «علمی - عمومی» شرکت خواهند کرد و به سؤالات تخصصی حقوق و سوالات سنجش شایستگی‌های عمومی پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضاییه خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز آزمون وکالت استان اصفهان اصفهان آزمون وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

علی درویشی روز پنجشنبه در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان های بدره و ملکشاهی با بیان اینکه ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند اظهار کرد: از این تعداد این اداره متولی برگزاری آزمون برای پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی با بیان اینکه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی امروز و فردا برگزار می شود افزود: در ۶ شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

وی یاداور شد: از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • آغاز رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در استان اصفهان
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد