Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:29:19 GMT

خرید بلیط کیش با ارزانترین قیمت

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۹۹۴۱

خرید بلیط کیش با ارزانترین قیمت

همین زمستان با خرید بلیط کیش به جزیره گرم و خورشیدی ایران سفر کنید و از تفریحات و جاذبه های کیش لذت ببرید! - اخبار بازار -

همین زمستان با خرید بلیط کیش به جزیره گرم و خورشیدی ایران سفر کنید و از تفریحات و جاذبه های کیش لذت ببرید! سفربه کیش زیبا، حال هر مسافری را به صورت خوشی جای می‌آورد و یک خاطره خوب از خود به جای می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این سفر وسوسه انگیز، با پرداخت ارزان ترین قیمت ممکن برای خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل از فلای تودی نیز میسر است.

در ادامه با ما همراه باشید زیرا می‌خواهیم درباره خرید بلیط کیش با ارزانترین قیمت از فلای تودی را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

سفر به کیش

جزیره زیبای کیش از توابع بندر لنگه در استان هرمزگان واقع در خلیج فارس، موقعیت بسیار مهمی در این منطقه دارد. کیش مهم‌ترین و تماشایی‌ترین جزیره جنوب ایران است. سالانه یک میلیون گردشگر به این جزیره سفر می‌کنند. جزیره کیش، با داشتن تفریحات و جاذبه‌های متعدد گردشگری و مناظر بی‌نظیر از دریای هرمز، از سوی سازمان گردشگری جهانی به عنوان چهارمین منطقه گردشگری جنوب غرب آسیا شناخته شده است.

به دلیل راحتی سفر، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند برای سفر به کیش بلیط هواپیما خریداری نمایند. به همین دلیل فرودگاه کیش یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور و بلیط هواپیما کیش به خصوص خرید بلیط هواپیما تهران کیش وبلیط مشهد کیش از جمله محبوب‌ترین و پرفروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی به شمار می‌روند.

بهترین زمان سفر به کیش

کیش جزیره‌ای است که در مناطق گرم و خشک و مرطوب و تحت تاثیر آب و هوای بیابانی قرار دارد. این جزیره تابستان‌هایی طولانی، گرم و مرطوب و زمستان‌هایی کوتاه، ملایم و معتدل دارد.

 به همین دلیل بهترین فصل سفر به کیش از نظر آب و هوا، از اواخر پائیز تا اواسط بهار می‌باشد که آب و هوای مطبوع آن برای گردشگران رضایت‌بخش است. با وجودیکه گرمای سوزان تابستان به همراه هوای شرجی سفر به کیش را در این فصل دشوار می کند اما جشنواره تابستانی کیش و برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح دلیل خوبی است تا جمعیت عظیم گردشگران در این فصل به کیش رهسپار شوند.

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در زمان‌های خلوت سال سفر کنید، اسفند ماه برای سفر به کیش مناسب است و در این فصل می‌توانید بلیط ارزان کیش را نیز خریداری نمایید.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش در فلای تودی

 خرید بلیط هواپیما و حتی رزرو هتل های کیش  از فلای تودی بسیار آسان است. در ادامه راهنمای خرید بلیط کیش از فلای تودی را برای شما مورد بررسی قرار خواهیم داد.

جستجوی بلیط هواپیما کیش

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش، کافی است ابتدا از برنامه پروازهای کیش اطمینان حاصل نمایید. برای این کار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط هواپیما یکطرفه کیش یا بلیط هواپیما کیش رفت و برگشت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز کیش برای شما به نمایش درمی‌آید.

رزرو بلیط پرواز کیش

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت پروازهای کیش از ارزانترین بلیط کیش نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت پرواز کیش را مشاهده نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

بلیط ارزان کیش

برای خرید بلیط ارزان هواپیما کیش، کافی است به سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها و یا تقویم قیمتی صفحه نتایج جستجو دسترسی داشته باشید. در این صورت هرگاه بلیط کیش ارزان شد به اطلاع شما خواهد رسید و قادر خواهید بود ارزانترین بلیط هواپیما کیش را از سایت فلای تودی خریداری نمایید.

 خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش

در نهایت با انتخاب دکمه خرید بلیط کیش ، به درگاه پرداخت هدایت شده و خرید خود را نهایی می‌کنید. همچنین قادر خواهید بود بلیط خود را از طریق ایمیل دریافت کنید.

 امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید پرواز تهران کیش از فلای‌تودی شما به تمامی ایرلاین های ارائه دهنده بلیط کیش دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما کیش را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین ارائه دهنده بلیط کیش در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب نمائید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، نرخ بلیط هواپیما کیش را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط هواپیما کیش را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما داخلی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

 اطلاع از تغییر قیمت

پس از جستجوی پروازهای تهران به کیش در سامانه فلای تودی، با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما تهران به کیش را دارید، با استفاده از این سیستم هر زمان که بلیط هواپیما تهران کیش ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

 استفاده از تقویم قیمتی

روش دیگر خرید ارزان بلیط هواپیما تهران به کیش از فلای تودی استفاده از سیستم تقویم قیمتی است. با استفاده از این سیستم پس از جستجوی پروازهای تهران به کیش در فلای تودی، در بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم تمامی پروازهای ارزان تهران به کیش در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود و چنانچه برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزان ترین پروازهای تهران به کیش را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرید اینترنتی بلیط هواپیما آنلاین بلیط هواپیما بلیط هواپیما کیش خرید بلیط هواپیما خریداری نمایید هواپیما تهران خرید بلیط کیش جستجوی پرواز فلای تودی تهران به کیش بلیط ارزان سفر به کیش ترین بلیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده

ایسنا/گیلان رئیس سازمان چای، بهای برگ سبز چای در سال گذشته را ۱۸۶۸ میلیارد تومان دانست که تاکنون بالغ بر ۱۸۳۷ میلیارد تومان آن پرداخت شده و خاطرنشان کرد: دولت ۱۰۰ درصد مطالبات را پرداخت کرده و کارخانجات چایسازی موفق به پرداخت ۹۷.۲ درصدی شده‌اند که میانگین آن به ۹۸ درصد می‌رسد.

حبیب جهانساز امروز، هشتم اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز چین بهاره برگ سبز چای از روزهای آینده، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و سرمای اوایل سال، شاهد تاخیر در چین اول هستیم، اما به زودی برداشت را آغاز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت خرید تضمینی برگ سبز و عقد قرارداد با کارخانجات فراهم شده است، افزود: چین بهاره تا پایان خردادماه ادامه دارد، اما در مجموع چهار چین در سه فصل بهار، تابستان و پاییز انجام می‌شود.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به فاصله یک ماهه تا ۴۵ روز بین هر چین، اضافه کرد: ۹۰ درصد باغات چای در اراضی شیبدار و دیم بوده و لذا شرایط اقلیمی در زمان برداشت اثرگذار است.

جهانساز بهای برگ سبز چای در سال گذشته را ۱۸۶۸ میلیارد تومان دانست که تاکنون بالغ بر ۱۸۳۷ میلیارد تومان آن پرداخت شده و خاطرنشان کرد: دولت ۱۰۰ درصد مطالبات را پرداخت کرده و کارخانجات چایسازی موفق به پرداخت ۹۷.۲ درصدی شده‌اند که میانگین آن به ۹۸ درصد می‌رسد؛ البته شرط عقد قرارداد با کارخانجات در سال جدید، تسویه کامل مطالبات است.

وی با اشاره به مشکلات کارخانجات در فروش و بازاریابی و تامین نقدینگی، اضافه کرد: سال گذشته، واردات چای به شرط خرید چای داخلی بود که بالغ بر ۱۰ هزار تن چای از کارخانجات خارج شد و بخشی از نقدینگی کارخانجات را برای سال جدید تامین کرد.

رئیس سازمان چای با بیان اینکه چای‌سازی کارخانجات به ویژه برندها کیفی‌تر شده است، عنوان کرد: شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی نرخ خرید تضمینی برگ سبز در سال جدید را تصویب کرد و شاهد افزایش ۳۰ درصدی بها به صورت میانگین هستیم؛ یعنی بهای برگ سبز درجه یک از ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار تومان و بهای برگ سبز درجه دو از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۵ هزار تومان رسیده است.

وی یکی دیگر از مصوبات شورای قیمت‌گذاری را واردات چای به شرط خرید چای داخلی دانست و ادامه داد: طبق مصوبه شورای قیمت‌گذاری، پنج درصد از ارزش بهای برگ سبز با توجه به ظرفیت‌های قانون بودجه ۱۴۰۳ برای افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه صنعت چای تعلق می‌گیرد.

جهانساز افزایش ۳۰ درصدی تولید چای خشک را نتیجه قیمت متناسب خرید برگ سبز و پرداخت به موقع مطالبات و ارائه تسهیلات ارزان قیمت اصلاح و احیا و به‌زراعی باغات و بهسازی کارخانجات دانست و یادآور شد: برای سال جاری برداشت ۱۴۵ هزار تنی برگ سبز و تولید ۳۲ هزار تنی چای خشک را پیش‌بینی می‌کنیم که در صورت مساعدت اقلیمی، افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان چای با تاکید بر لزوم کنترل قیمت و حجم واردات چای، اضافه کرد: سال گذشته شاهد واردات ۴۲ هزار تنی چای بودیم که به بازار چای داخلی کمک کرد؛ این در حالی است که نیاز کشور به چای خشک ۸۵ هزار تن بوده و تولید داخل فقط ۳۰ درصد این نیاز را تامین می‌کند.

وی با اشاره به نقش بخش خصوصی در برندسازی چای داخلی و بازاررسانی آن، تاکید کرد: بیش از ۸۰ درصد چای تولیدی وارد بازار مصرف می‌شود؛ همچنین سالانه شاهد صادرات ۱۰ هزار تنی چای ایرانی هستیم.

جهانساز یکی از شاخصه‌های بارز چای ایرانی را عدم استفاده از سموم دانست و خاطرنشان کرد: باغات ما دچار آفات خسارت‌زا نیستند و هیچگونه توزیع سم شیمیایی نداریم، اما در صورت لزوم از سموم بیولوژیک استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده