Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منصور بیژنی ظهر پنجشنبه در آئین آزادسازی این زندانیان افزود: این زندانیان با همکاری انجمن حمایت زندانیان یاسوج و مساعدت خیرین آزاد شدند.

وی بیان داشت: امروز هفت نفر از زندانیان جرایم مالی نیازمند با بدهی ۷۰ میلیون تومان از زندان آزاد شدند.

بیژنی با بیان اینکه یکی از وظایف انجمن حمایت از زندانیان کمک به آزادی زندانیان است، گفت: انجمن‌های حمایت از زندانیان استان کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند زندانی و بهبود شرایط بهداشت و درمان را در دستور کار خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کاهش جمعیت کیفری زندانیان و بازگشت زندانیان متنبه شده به جامعه، کمک به خانواده‌های زندانیان و همکاری و همراهی خوب مراجع قضائی در استان بسیار پر رنگ است.

کد خبر 5398853

منبع: مهر

کلیدواژه: زندانیان جرایم غیر عمد کهگیلویه و بویراحمد آزادسازی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا مراسم تودیع و معارفه گرگان آلودگی هوا قاسم سلیمانی واکسن کرونا عکس استانها دهه فجر سویه اومیکرون کرونا حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدیق، معلم آران و بیدگلی همزمان با روز معلم ایثار را تمام شد معنا کرد و با پرداخت ۲ میلیارد ریال ۲ زندانی جرایم مالی را از بند رها کرد.

وی هدف از این کارخیرخواهانه نشان دادن کاربردی و عملی درس و آموزش به دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس بیان کرد و گفت: ایجاد روحیه ایثار و گذشت در بین دانش آموزان و همچنین ترویج آن در بین آحاد جامعه از دیگر اهداف وی در کمک به زندانیان بوده است.

گفتنی است این معلم خیر علاوه بر کمک به آزادی زندانیان کمک به آنها در تأمین هزینه‌های زندگی را نیز تقبل کرد.

کد خبر 6094434

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر