Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@22:03:59 GMT

درخشش استان در اجرای طرح مواسات

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۰۱۳۷

درخشش استان در اجرای طرح مواسات

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با اینکه استان در اجرای طرح مواسات به خوبی درخشیده است ، گفت : مجموعه سپاه پاسداران تاکنون طرح های ابداعی و ابتکاری بسیاری به ویژه در دوران کرونا برای کمک به نیازمندان به سرانجام رسانده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی بیگ زاده در رزمایش توزیع ۲۶۰۳ لوازم گرمایشی به نیازمندان استان افزود :یکی از اهداف مهم و استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی محرومیت زدایی و حمایت از نیازمندان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : هر کاری که برای مردم انجام شود ماندگار خواهد شد و مصداق بارز آن شکل گیری نهادهای حمایتی برای تحقق اهداف نظام است .

بیگ زاده با بیان اینکه تاکنون به درستی نتوانسته ایم نسل جوان را با خدمات نظام آشنا سازیم ، خاطرنشان کرد : به همت و برکت نظام ، انقلاب و خون شهدا کارها و اقدامات بسیار ارزشمندی در سطح روستاها انجام شده که باید اطلاع رسانی شود.

وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی از استان های پیشرو در کمک به نیازمندان است ،تصریح کرد : همراهی تمام نهادهای حمایتی نیز جای تقدیر دارد .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظام مقدس جمهوری اسلامی نسل جوان انقلاب خراسان شمالی انقلاب نسل جوان نظام مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام محمد رضا بخشی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود گفت: هر بسته به ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی از جمله برنج، روغن ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است