Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از سامان استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز به‌همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بررسی میدانی مشکلات مردمی به شهرستان سامان سفر کرد.

حضور در گلزار شهدای دفاع مقدس  و همچنین شهدای مدافع سلامت شهرستان سامان، بازدید از پروژه‌‌های در حال احداث شهرستان سامان از جمله، شهرک تخصصی بادام، فرهنگسرای سامان، کلینیک تخصصی دی، حضور در شورای اداری شهرستان سامان و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین برنامه‌های استاندار در این سفر یک روزه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری در این سفر از برخی از پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان بازدید به عمل آورد و پیگیر رفع موانع و مشکلات شد.

وی در بحث کلینیک تخصصی دی بیان کرد: نباید پروسه اداری موجب دلسردی خیرین بشود و همچنین لازم است تامین اعتبارات این کلینیک هرچه سریعتر انجام شود.   

حیدری در خصوص  شهرک تخصصی بادام گفت: این شهرک یک فرصتی است برای اشتغال‌زایی جوانان و باید واگذاری‌های آن تا ۲۲ بهمن انجام گیرد.

وی همچنین اضافه کرد: در بحث انبوه سازی ۲۶۰ واحد ساختمان باید در سامان احداث شود که هم عامل اشتغال‌زایی  است و هم صاحب‌خانه شدن بسیاری از مردم را در پی دارد، لذا با سرعت هرچه تمام‌تر زمین مور نیاز اجرای این پروژه را تامین کنید.

برای بنده برگشت اعتبارات قابل قبول نیست
 وی با تاکید بر اینکه دریافت تسهیلات بانکی و ادارای باید تسهیل شود، بیان کرد: اجازه ندهید تسهیلات برگشت بخورد که در حق مردم و جوانان جفا کرده‌اید؛ بنابراین اعتبارات تخصیص‌یافته باید تحرک داشته باشند و بازگشت اعتبارات برای بنده قابل قبول نیست.

غلامعلی حیدری همچنین با اشاره به اینکه شهرستان سامان قطب گردشگری استان می‌باشد، گفت: جاده حاشیه زاینده‌رود حتما پیگیری شود و از طبیعت زیبای این شهرستان در راستای توسعه گردشگری استفاده شود زیرا که بستر مناسبی برای استفاده از این صنعت است.

انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری سامان سفر شهرک بادام ضرب الاجل تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

مصوبات جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور از سوی رئیس ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ و تکالیف جدیدی برای دستگاه‌های اجرایی کشور تعیین شد.

به گزارش ایسنا، مصوبات هشتادوسومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور در نامه‌ای از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد. 

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور را می‌توان اینجا مشاهده کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار