Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ترکمانه ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از طرح‌های شهرستان کهگیلویه افزود: بنیاد برکت برای رفع معضلات و محرومیت‌ها در مناطق مختلف مطالعات مختلفی انجام داده است و این کار نیز از روستاها آغاز شده است.

وی بیان داشت: بحث حاشیه نشینی و مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها یکی از معضلات اصلی بوده که رهبر معظم انقلاب بر حل آن تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکمانه با بیان اینکه بنیاد برکت برای کاهش آسیب‌ها در بحث حاشیه نشینی نیز ورود کرده است، گفت: حاشیه نشینی آسیب‌های فراوانی در پی دارد و هزینه‌های پنهان بسیاری برای کشور ایجاد می‌کند و در راستای کاهش مهاجرت از روستا به شهر و مهاجرت معکوس اجرای طرح بزرگ «به روستا برمی‌گردیم» توسط بنیاد برکت آغاز شده است.

وی بیان داشت: در این طرح همه کسانی که به دلایلی روستای خود را ترک کرده‌اند، به زادگاه خود بازگشته و مهاجرت‌ها کاهش خواهد یافت.

ترکمانه با بیان اینکه همه طرح‌های اقتصادی، عمرانی و… و. که توسط بنیاد برکت انجام می‌شود بدون هیچ گونه بروکراسی اداری انجام می‌شود، گفت: پنج سال است که بنیاد برکت در زمینه ایجاد اشتغال در کشور به صورت ویژه ورود کرده و به خاطر موفقیت در اجرای طرح‌های اشتغال زا بارها مورد تقدیر مسئولان قرار گرفته و تفاوت بنیاد برکت با سایر ارگان‌های اشتغال زا در حمایت از مجریان طرح‌ها، تسهیل گری و ارائه خدمات به این طرح‌ها است.

کد خبر 5398868

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد برکت کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا مراسم تودیع و معارفه گرگان آلودگی هوا قاسم سلیمانی واکسن کرونا عکس استانها دهه فجر سویه اومیکرون کرونا حکم انتصاب بنیاد برکت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود

ایسنا/بوشهر معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ملی بازآفرینی با همت شرکت باز آفرینی شهری ایران درکشور اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، سید مسلم سیدالحسینی روز پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری در بوشهر افزود: سندتوانمندسازی برنامه ملی بازآفرینی درصورت تصویب در هیات وزیران  بزودی درکشور اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه  مبنا و محور این برنامه برپایه مشارکت مردمی است، اضافه کرد: بر مبنای این برنامه یک مدیریت یکپارچه درکشور ایجاد می‌شود که کار در راس آن در کشور رئیس جمهور، در استان ها استانداران و در شهرستانها فرمانداران با دبیری شهرداران انجام می شود.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران تصریح کرد: با اجرای این برنامه با مشارکت مردم و افزایش روحیه شورایی، شهرهای ایران در همه زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بافت های تاریخی توسط خود مردم و با مشارکت واقعی مردمی رشد پیدا می کنند.

وی ادامه داد: در این برنامه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر، دولت و مردم سه رکن اصلی اجرایی هستند و توسعه شهری بجای کارشناسی و تخصصی برمبنای توافقی است که میان مردم و موردقبول و توافق نهایی مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بافت تاریخی بوشهر بعنوان نماد معماری کشور شناخته می شود،اظهارکرد: این نماد معماری نشان می دهد که آنچه موجب توفیق شهر بوده همان مشارکت مردم بوده است و تجربه تاریخی نشان می‌دهد که هیچگاه طرح های توسعه شهری از بالا به پایین موفقیتی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم