Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم های فولاد خوزستان و پدیده مشهد ترکیب بازیکنان اصلی خود برای دیدار پانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور، امروز پنجشنبه 23 دی ماه جاری، میزبان تیم پدیده مشهد است که این مسابقه ساعت 16 در ورزشگاه فولاد آره نا بر گزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خودر را برای این رویارویی اعلام کردند.

بر همین اساس علی غلامزاده، مجتبی نجاریان، موسی کولی بالی، سینا شاه عباسی، وحید حیدریه، محمد آبشک، حمید بوحمدان، محمد رضا عباسی، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا یازده بازیکن ارنج شده جواد نکونام در رقابت با پدیده مشهد هستند.

همچنین سعید جلالی راد، محمد حسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی بابا احمدی، علی طاهران سرخه، حسام پور هاسم، میلاد کمندانی، محمد علی کاظمی اهری، معراج پور تقی و رحمان جعفری بازیکنان ارنج شده تیم پیده در مقابل فولاد هستند.

قضاوت این دیدار بر عهده احمد محمدی با کمک های مهدی شفیعی، سید محمد هاشمی نسب و ایمان کهیش و نظارت این دیدار بر عهده یدالله جهانبازی است.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان با 18 امتیاز موقتا در جایگاه نهم و پدیده مشهد با چهار امتیاز در جایگاه شانزدهم لیگ برتر قرار دارند./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فولاد خوزستان رقابت های لیگ برتر فوتبال مشهد فولاد جواد نکونام رقابت محمد هاشمی لیگ برتر فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران پدیده مشهد برنا خوزستان هفته پانزدهم لیگ برتر 21 پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان از شکست خانگی گریخت

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ملوان انزلی و هوادار از هفته بیست‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در دقیقه ۵، بابک مرادی با یک ضربه سر زیبا توانست دروازه تیم میزبان را باز کند تا نیمه اول به سود شاگردان شجاعی به پایان برسد.

در ۴۵ دقیقه دوم میزبان برای جبران تلاش زیادی انجام داد و در نهایت در دقیقه ۹۰، محمد عمری از روی نقطه پنالتی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند و بازی در نهایت با تساوی به اتمام رسید.

ملوان با این تساوی ۴۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و هوادار این تساوی به امتیاز ۲۹ رسید و در رده یازدهم ایستاد.

ترکیب ابتدایی ملوان انزلی:

حبیب فرعباسی، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عبدی، پوریا پورعلی، محمدرضا سلیمانی، محمدرضا بردبار، محمد عمری و رضا جعفری

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب هوادار تهران:

علیرضا حقیقی، محسن سفید چقایی، مجتبی لطفی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، داریوش شجاعیان، محمد عباسی، محمد میری، بابک مرادی، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی

سرمربی: مسعود شجاعی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز