Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو، با اعزام ناوگروه رزمی اطلاعاتی ۷۵ به اقیانوس اطلس، اقتدار ایران اسلامی را به رخ قدرت‌های دریایی دنیا کشید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، دریادار حمزه علی کاویانی با حضور در جمع تکاوران کلاه سبز تیپ عملیات ویژه دریایی مسلم بن عقیل گفت: اقتدار یک کشور در گرو حضور مستمر نیرو‌های نظامی بویژه نیروی دریایی، فراتر از مرزها، برای تامین امنیت منافع آن ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حضور مداوم ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی ضامن اقتدار ایران است

کاویانی عنوان کرد: حضور مداوم ناوگروه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب‌های بین‌المللی، که در راستای حفظ منافع ملی و تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی انجام می‌شود، همواره ضامن اقتدار ایران اسلامی است.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش با اعزام ناوگروه رزمی اطلاعاتی ۷۵ به اقیانوس اطلس، اقتدار ایران اسلامی را به رخ قدرت‌های دریایی دنیا کشید و موجب خوشنودی همپیمانان جمهوری اسلامی شد.

جانشین نیروی دریایی ارتش به تکاوران کلاه سبز نداجا تاکید کرد: توان نیرو‌های عملیات ویژه، با جدیت در امر آموزش، خودباوری، ایثارگری همراه با رویکرد عملی و میدانی و انجام مستمر تمرینات به صورت دوره‌ای، دوچندان می‌شود. برچسب ها: ارتش ، جانشین نیروی دریایی ، دریادار حمزه علی کاویانی ، مسلم بن عقیل ، ناوگروه ، تکاوران ، اقیانوس اطلس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ارتش جانشین نیروی دریایی مسلم بن عقیل ناوگروه تکاوران اقیانوس اطلس نیروی دریایی ارتش اقیانوس اطلس اقتدار ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم