Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:11:13 GMT

حسینی: به همین یک امتیاز هم راضی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۲۰۵۸

حسینی: به همین یک امتیاز هم راضی هستیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان از کسب یک امتیاز در دیدار خارج از خانه تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.

به گزارش ورزش سه از تسنیم، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی پرفشاری بود. ما توانستیم تیم خوب مس رفسنجان را کنترل کنیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در ادامه آنها توانستند با تعویض‌های‌شان فشار را روی تیم ما زیاد کنند و یکی دو موقعیت نیز به دست آوردند. با این وجود ما می‌توانستیم در ضدحملات و با توجه به اینکه حریف بی‌محابا فشار وارد می‌کرد، تیر خلاص را بزنیم. متأسفانه بازیکنان‌مان انتخاب‌های خوبی نداشتند و اگر کمی باتجربه‌تر بودند، با توجه به بازی انتحاری حریف می‌توانستیم به گل برسیم.

وی ادامه داد: در این زمین سخت و با این شرایط و اینکه پنج روز یک بار به میدان می‌رویم، به همین یک امتیاز هم راضی هستیم.

 

سرمربی پیکان عنوان کرد: چیزی که ما را امروز اذیت کرد، نبود چهار پنج بازیکن‌مان بود. ما امروز یک محروم و سه مصدوم داشتیم. اگر این نفرات حضور داشتند، مسلماً خیلی می‌توانستند به ما کمک کنند. به هر حال از زحمات تمام بچه‌ها تشکر می‌کنم که واقعاً با این شرایط سختی که داریم، هرچه در توان‌شان داشتند، گذاشتند.

  مجتبی حسینی (سرمربی) پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی سرمربی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، در صورتی که ملوان و ذوب‌آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شوند، جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید. از یک سو ملوان اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به شش امتیازی افزایش می‌دهد و ذوب‌آهن نیز به رتبه ششمی امیدوار می‌شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن این هفته در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز سرنوشت قهرمانی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ملوان نیز در دیدار با هوادار به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با کسب سه امتیاز، هوادار را دوباره در منطقه خطر قرار خواهد داد.

در این بین مهدی تارتار امید زیادی دارد تا در صورت برد مقابل هوادار، تیم تراکتور در خوزستان متوقف شود تا تیم او به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

ذوب‌آهن در این هفته برای حفظ جایگاه هفتمی نیاز به کسب امتیاز از استقلال دارد وگرنه حتی ممکن است تا جایگاه دهم نیز پایین برود.

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد