Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@21:31:59 GMT

بدشانس بودیم که برنده نشدیم

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۲۴۲۲

بدشانس بودیم که برنده نشدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کیفیت چمن فولادشهر بعد از تغییرات بد شد و همین باعث شد نتوانیم سیستم مدنظرمان را پیاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پس از دیدار ذوب‌آهن در مقابل گل‌گهر اظهار کرد: همانطور که دیروز هم گفتم بازی سنگینی شاهد بودیم، گل‌گهر از تیم‌های خوب امسال است و امروز خیلی ما را اذیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی تا دقیقه ۳۵ متعادل پیش رفت و از دقیقه ۳۵ تا ۴۵ کاملاً گل‌گهر مسلط بود و ممکن بود گل بخوریم هرچند موقعیت جدی نداشتند اما بهتر از ما بودند.
وی با اشاره به شرایط نیمه‌دوم افزود: بین دو نیمه تغییراتی ایجاد کردیم و بهتر شدیم هرچقدر از زمان بازی گذشت مسلط به توپ و میدان شدیم اما وضعیت زمین اجازه بازی تاکتیکی را نمی‌داد و ناچار شدیم به بازی مستقیم رو بیاوریم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره سیستم ذوب‌آهن ادامه داد: نزدیک بود روی همین تاکتیک به گل برسیم اما موقعیتی که برای رستمی به‌دست آمد تبدیل به گل نشد، اگر آن توپ گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد.
تارتار هم با انتقاد از کیفیت چمن فولادشهر خاطرنشان کرد: شرایط زمین به گونه‌ای بود که پای بازیکن گیر می‌کرد و بازیکن روی زمین می‌افتاد. من در جریان این تغییرات انجام شده روی زمین تمرین و زمین فولادشهر نبودم. باشگاه می‌خواست کیفیت زمین را بهتر کند اما بدتر شد، اوایل فصل کیفیت زمین خوب بود و امیدوارم باشگاه تمهیداتی بیندیشد تا زمین بهتر شود.
وی در پایان گفت برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل باشگاه لیست داده و تاکید کرد: می‌توانستیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم، قبلاً هم گفته‌ام باید به فکر تقویت تیم باشیم وگرنه دچار مشکل می‌شویم، باید تمرینات اختصاصی‌تری هم انجام دهیم، برای نقل‌وانتقالات هم به باشگاه لیست داده‌ام تا بازیکنان مدنظرم را جذب کنیم.

کد خبر 548640

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران سرمربی فوتبال ذوب آهن اصفهان گل گهر سیرجان بازیکن فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی

در هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه اختصاصی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در اولین دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ تیم گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان میزبان تیم شمس آذر قزوین شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان ماریوس اوزونیدوس که در دیدار رفت با تساوی یک بر یک تنها به دریافت یک امتیاز رضایت داده بودند، در این دیدار خانگی نیز با وجود آنکه در دقایق پایانی دو شانس گلزنی داشتند، نتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند.

کد خبر 750932

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد