Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی ارومیه و در هوایی بارانی برگزار شد تیم ۹۰ ارومیه موفق شد میهمان خود را با نتیجه سه بر ۲ شکست دهد.

برای شهیدقندی یزد در نیمه نخست بازی و در دقیقه بیستم میثم پورسلطانی و در اواخر همین نیمه سجاد عسکری گلزنی کردند تا نیمه نخست بازی ۲ بر صفر به سود شهیدقندی به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم و در ادامه دیدار ابتدا آرمین مصطفوی و سپس سجاد طجرلو با گل‌های خود بازی را به تساوی کشاندند و در لحظات پایانی مسابقه آرمین مصطفوی به ثمر رساندن گل دوم خود، باعث برد تیم ۹۰ شد.

در نیمه دوم مسابقه داور یک ضربه پنالتی به سود شهیدقندی اعلام کرد که این پنالتی را بازیکنان یزدی از دست دادند.

رضا منصوری دروازه بان ۹۰ تنها اخطاری این مسابقه بود.

رضا منصوری، یامین فلاح، محسن سلیمانی، اکبر صفرزاده، رضا احمدی، هادی آقازاده، محمد رستمی زاد، آرمان سوداگر، عماد علیپور، سجاد طجرلو و آرمین مصطفوی در ابتدای بازی برای ۹۰ به میدان رفتند و در ادامه کیوان مارابی و علی دیداری نیز به میدان آمدند.

برای تیم شهیدقندی نیز حمید عرفانی، امیرمحمد دالی شیروان، محمد احمدلو، شاهین ملکی، علی قسمتی، حامد عظیمی، سجاد عسکری، محمدحسین دهثان، حسین علی پور، کیوان صالحی و میثم پورسلطانی در ترکیب حضور داشتند.

با این برد تیم ۹۰ مجموع امتیازات خود را به ۱۷ رساند و بعد از تیم شاهین بندرعامری و بالاتر از فولاد نوین در رده دوم جدول ایستاده است.

برچسب‌ها فوتبال آذربایجان غربی نود ارومیه ارومیه یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آذربایجان غربی نود ارومیه فوتبال آذربایجان غربی نود ارومیه ارومیه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی(آنروا) می‌گوید که آمار کودکان شهیدشده در نوار غزه ظرف ۶ ماه اخیر در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، به شدت هولناک است.

فیلیپ لازاینی، کمیسر عالی آنروا در گفت‌وگوی اختصاصی با تاس تاکید کرد: در شرایط جنگی، رسیدن به عدد دقیق بسیار دشوار است اما معتقدم ارقام (اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین بیش از ۳۴ هزار شهید) درباره میزان کشته‌شدگان (شهدا) در غزه، تصور نسبتا منطقی در اختیار ما قرار می‌دهد و این آمار دهشتناک است.

وی افزود: کشتن(به شهادت رساندن) بیش از ۳۰ هزار نفر ظرف ۶ ما، بی‌سابقه است. ما می‌دانیم که در بین آنها ۱۳ هزار کودک وجود دارد. این را هم می‎‌دانیم که شمار کودکان کشته شده (شهید) در غزه در ۶ ماه، بیشتر از تمام قربانیان سراسر جهان در چهار سال اخیر است!

لازارینی تاکید کرد: بنابراین موضوع هم از لحاظ آماری و هم از حیث سطح ویرانی، بی‌سابقه است. امروز اگر به تعداد کارمندان آنروا که در نوار غزه کشته شده‌اند (۱۸۰ نفر) دقت و آن را با شمار کارمندان ما در غزه یعنی ۱۳ هزار نفر مقایسه کنیم و سپس به شمار کشته‌شدگان در سراسر نوار غزه نگاهی بیندازیم و آن را با کل جمعیت در مقام مقایسه قرار دهیم، کمابیش به نسبت مشابهی دست خواهیم یافت.

وی در پاسخ به اینکه آیا می‌توان گفت که عدد ۳۴ هزار(شهید)، اغراق‌آمیز نیست، تصریح کرد: آمار کشته‌شدگان (شهدا) قطعا در همین بازه است و حتی مطمئن نیستم که آیا این رقم افرادی که زیر آوار مانده‌اند را در برمی‌گیرد یا خیر زیرا در اکثر مواقع، شمار کشته‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ثبت و گزارش می‌شود. بنابراین متاسفانه باید بگویم که نسبت اعلام‌شده، شاید به واقعیت نزدیک باشد. این رقم می‌تواند بیشتر باشد. همچنین باور دارم که این ارقام، اغراق‌آمیز نیست.

کد خبر 6090694

دیگر خبرها

  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار