Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید مطهری پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر فجر شهید سپاسی افزود: وضعیت لیگ و چهره تیم قهرمان در انتهای فصل مشخص می شود. پرسپولیس همیشه نشان داده در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته و هنوز راه طولانی برای رسیدن به پایان فصل داریم.

وی ادامه داد:‌ این مهم است که بتوانیم بازیکنان مد نظرمان را بگیریم، البته این کار خیلی سخت است چرا که همین الان هم نمی‌دانیم شرایط دو بازیکن تاجیک ما به چه صورت است و می‌ترسیم از آنها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پرسپولیس تصریح کرد: در ۱۵ هفته ۳۲ امتیاز گرفتیم که از نظر معادل امتیاز گیری خوب است اما فراموش نکنیم که ما پرسپولیس هستیم و همیشه باید ذهن برنده داشته باشیم. همه می‌دانید مشکلات بسیاری داشتیم اما همیشه گفته ام و باز می‌گویم با وجود همه این مشکلات باید راه مان را ادامه دهیم.

مطهری به نشست با مدیران جدید سرخ پوشان هم اشاره کرد و گفت: مشکلاتی داریم که همه از آن اطلاع دارند. مسایل مالی مهم است اما اولویت اول بچه های ما نیست و آنها کار خود را می کنند اما نباید این مساله فراموش شود چرا که اثرات مخرب این موضوع در دراز مدت مشهود است. 

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران و در دیدار خانگی مقابل فجرسپاسی به سختی صاحب برتری شد تا همچنان نزدیک‌ترین تعقیب کننده تیم صدرنشین استقلال باشد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس استقلال لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس استقلال لیگ برتر فوتبال باشگاه پرسپولیس استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!

دیدار تیم‌های همسایه لیگ برتر فوتبال در جدول به تساوی ختم شد تا تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیاید.

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • عکس| شهاب زاهدی از پله بهتر است!