Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدجلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که در حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه و وزارت ورزش با هم مقصر هستند.

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی درباره معرفی رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه و انتظارات از او، اظهار داشت:

نمی‌دانم، فقط امیدوارم همه چیز درست شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس تا به اینجای فصل فقط ۲۰ درصد دریافتی داشتند و آیا در جلسه دیروز با مدیرعامل جدید این مشکلات اعلام شد، گفت:

بله، همین مورد را گفتیم، آنهم بدون پاداش. نه فصل گذشته پاداشی پرداخت شد و نه این فصل و این فصل هم فقط ۲۰ درصد دریافتی داشتیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، خاطر نشان کرد:

این مسئله مشخص بود. چیزی نداریم بخواهیم در آسیا اعتراض کنیم. از دست بازیکنان کاری بر نمی‌آید.

حسینی در واکنش به این مسئله که گویا مسئولان حواس‌شان نبوده است که باعث حذف استقلال و پرسپولیس شده‌اند، گفت:

حواس‌شان نبوده است چیست، وقتی ما زمین تمرین نداریم و هزار مشکل داریم. این چه حرفی است؟

وی در پاسخ به این سؤال که آیا او هم مانند بسیاری موافق است که حذف استقلال و پرسپولیس اتفاقی خوب بوده که به حل شدن مشکلات آنها کمک می‌کند، اظهار داشت:

خیلی خوب است، اما من فقط برای هواداران ناراحت هستم. برای آنها خیلی سخت است، اما باید بالاخره این چیزها درست شود. البته این را بگویم که باشگاه و وزارت ورزش با هم مقصر هستند. این نیست که بگوییم فقط یک نفر یا دو نفر مقصر هستند. وقتی مدیران قبلی هر کاری خواستند کردند و کسی مقابل آنها را نگرفت، باز هم این مشکلات ادامه پیدا می‌کند. متأسفانه کسی نیست مقابل اینها را بگیرد و این مشکلات ادامه دارد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه فولادی‌ها و سپاهانی‌ها پس از حذف استقلال و پرسپولیس گفته‌اند ما اعتبار و آبروی فوتبال ایران در آسیا هستیم، گفت:

ان‌شاءالله موفق باشند.

حسینی درباره اینکه تیمش این فصل نتوانست به قهرمانی نیم‌فصل برسد و در پایان فصل چه می‌شود، اظهار داشت:

ما بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی بعدی ما در جام حذفی است و امیدوارم یک بازی خوب باشد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس و فجرسپاسی سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: از مالکان جدید استقلال و پرسپولیس توقع داریم دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند و اجازه دهند استقلال و پرسپولیس با ثبات، به آرامش برسند.

محمدمهدی فروردین در گفت و گو با ایسنا واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را تحقق خواسته مردم و واکنش مثبت دولت به خواسته نمایندگان مردم در مجلس دانست و گفت: توسعه و ارتقای جایگاه فوتبال ایران در سطح بین المللی بدون عبور از فوتبال دولتی ممکن نیست. اگر قرار به رقابت با فوتبال کشورهای در حال توسعه و یا پیشرفته باشیم، باید قواعد بازی حرفه ای ها را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: دوره فوتبال دولتی به سر آمده و هر سال سختگیری های کنفدراسیون فوتبال آسیا و مجامع بین‌المللی روی فوتبال ایران بیشتر می شود به طوری که در سال های اخیر دیدیم چگونه تیم های ایرانی به دلیل رعایت نکردن قاعده حرفه ای و نداشتن معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا آسیب دیدند و حتی بعضا جواز حضور در آسیا را از دست دادند.

دولت رئیسی به رویای چندساله واگذاری استقلال و پرسپولیس جامه عمل پوشاند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: از مدتها قبل ضرورت انتقال مالکیت تیم‌های دولتی به بخش خصوصی احساس می شد چرا که پیش نیاز باشگاه‌داری همین تغییر و تحول است. تا وقتی دولت متولی باشد، به واسطه تعویض پی در پی مدیریت باشگاه ها که برگرفته از تغییر دولت ها و تغییر رویکردهاست، امکان ساختار سازی در باشگاه ها میسر نمی شود و از سطح تیم داری فراتر نمی رویم. بر همین اساس مجلس خواهان واگذاری تیم های دولتی به بخش خصوصی شد و خوشبختانه همزمان کنفدراسیون فوتبال آسیا روی مالکیت مشترک سرخابی‌ها انگشت گذاشت و با همکاری دولت و وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی، این اقدام سرعت گرفت. در نهایت، دولت آیت الله رئیسی به این رویای چند ۱۰ ساله که استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند، جامه عمل پوشاند.

فروردین از رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، وزیر اقتصاد، رئیس سازمان خصوصی سازی و تمامی دولتمردانی که در واگذاری استقلال و پرسپولیس به هلدینگ پتروشیمی و بانک های خصوصی نقش و همکاری داشتند، قدردانی کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی به عنوان زبان و چشم و گوش ملت، پیگیر واگذاری استقلال و پرسپولیس از دولت به بخش خصوصی بود و حالا که دولت به این خواسته منطقی، واکنش مثبت نشان داده، قطعا مجلس نقش نظارتی خود را حفظ خواهد کرد. از مالکان جدید استقلال و پرسپولیس هم توقع داریم دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه ها نباشند و اجازه دهند استقلال و پرسپولیس با ثبات، به آرامش برسند.

وی در پایان تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس همیشه ویترین فوتبال و حتی ورزش ما بودند؛ اگر انتقال مالکیت آنها و واگذاری این باشگاه ها از دولت به بخش خصوصی موفقیت آمیز باشد، فصل تازه ای برای ورزش ایران آغاز می شود. خوشبختانه هر دو مجموعه ای که مالکیت سرخابی ها را برعهده گرفته اند، توان تبدیل این مجموعه ها به باشگاه های واقعی را دارند و می توانیم شاهد رشد کیفی و اقتصادی استقلال و پرسپولیس باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند