Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@03:37:00 GMT

دومین نمایشگاه مجازی کتاب

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۳۸۳۳

‍‍‍‍‍‍

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: در دومین نمایشگاه مجازی، که از سوم تا دهم بهمن برگزار می‌شود، کتاب‌ها با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   علی رمضانی در برنامه شهر فرنگ شبکه خبر با اشاره به مزیت های برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب نسبت به نمایشگاه فیزیکی گفت: تاکنون قریب به ۲ هزار ناشر از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب استقبال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با اشاره به افزایش امکانات جستجوی موضوعات و ریز موضوعات و دسته بندی‌های مختلف در نمایشگاه امسال گفت: حدود ۷۰ ناشر خارجی هم از طریق نماینده هایشان در نمایشگاه حضور دارند.

رمضانی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب زمینه ساز عدالت فرهنگی و دسترسی برابر به کتاب و محصولات فرهنگی است گفت: بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب و اساتید دانشگاه در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از ۸۰ هزار نفر برای خرید بن ثبت نام قطعی کرده اند که نسبت به پیش بینی‌ها بیشتر است.

او با اشاره به شناسایی ۸۰ اشکال بر اساس تجربه اولین نمایشگاه گفت: اشکالات در چندین مرحله رفع شده است.

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: هزینه برگزاری نمایشگاه نسبت به نمایشگاه فیزیکی بسیار کمتر است و قریب به ۵ میلیارد تومان است.

رمضانی گفت: هزینه ارسال کتاب برای مخاطبان کاملا رایگان است.   او با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه گفت: محل مصلای تهران برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است، البته مجوز موقت برای برگزاری نمایشگاه بین المللی صادر شده و ممکن است بر اثر کرونا برگزاری منتفی شود و اگر هم به لحاظ بیماری کرونا امکان برگزاری نمایشگاه باشد قطعا برگزاری تحت دستورالعمل های سختگیرانه بهداشتی ممکن خواهد بود.  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

برچسب ها: شهر فرنگ ، دومین نمایشگاه مجازی کتاب ، کتاب ، وزارت فرهنگ ، علی رمضانی ، ناشران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهر فرنگ دومین نمایشگاه مجازی کتاب کتاب وزارت فرهنگ علی رمضانی ناشران دومین نمایشگاه مجازی کتاب برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  رئیس سازمان صداوسیما گفت: رسانه ملی با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

رسانه ملی ده‌ها دقیقه برنامه گفتگو محور وترکیبی برای پوشش کامل نمایشگاه کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی تهران برگزار می‌شود تدارک دیده است.

آئین پایانی دومین جشنواره نمایش‌های عروسکی یا عروسک خونه فرصتی بود برای بیان دغدغه‌ها و مطالبه ها.

فصل سوم برنامه «محفل» به زودی کلید می‌خورد. گروه سازنده این برنامه برای تهیه این فصل ممکن است به خارج از کشور هم بروند.  

«محفل» پر مخاطب‌ترین برنامه نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت