Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:02:57 GMT

کاهش دستمزد هافبک برزیلی برای پیوستن به بارسا

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۳۹۴۵

کاهش دستمزد هافبک برزیلی برای پیوستن به بارسا

اسکار، هافبک برزیلی، آماده است تا برای پیوستن به بارسلونا دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، اسکار در ژانویه 2017 از چلسی جدا شده و به باشگاه چینی شانگهای پورت پیوست تا به یکی از بازیکنانی تبدیل شود که بیشترین دستمزد را در دنیای فوتبال کسب می‌کنند.

شرایط مالی بد باشگاه بارسلونا باعث نشد که آنها قادر به خرید فران تورس از منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی به ارزش 55 میلیون یورو نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مشکلات این باشگاه برای ثبت قرارداد تورس به دلیل عبور از سقف تعیین شده محدودیت پرداخت دستمزد از سوی لالیگا نشان داد که جذب بازیکنان دیگر برای این تیم در این شرایط ممکن است دشوار باشد.

با این حال خوان لاپورتا هفته گذشته در جمع خبرنگاران مدعی شده بود که بارسا بار دیگر قصد دارد با قدرت وارد بازار نقل و انتقالات شود.

به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه قصد دارند به صورت جدی برای فروش بازیکنانی که جایی در برنامه‌های ژاوی و باشگاه ندارند اقدام کنند تا دستشان برای اضافه کردن بازیکنان مدنظر باز باشد.

 

 

روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که اسکار که در رده پنجم بازیکنان با بیشترین دستمزد در دنیای فوتبال قرار گرفته قصد دارد با کاهش قابل توجه دستمزدش آماده پیوستن به بارسا شود.

این بازیکن 30 ساله در حال حاضر در لیگ چین توپ می‌زند و در سال 2017 با قراردادی به ارزش 50 میلیون پوند از چلسی به این لیگ منتقل شد.

این هافبک برزیلی در سال 2018 جام قهرمانی سوپرلیگ چین را بالای سر برد اما از زمان پیوستن به این رقابت‌ها دیگر نتوانست حضور در تیم ملی کشورش را تجربه کند.

او 48 بازی ملی در کارنامه دارد اما آخرین بار در سال 2018 به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شده است و حالا امید دارد که با بازگشت به بارسا بتواند نظر مربیان این تیم را جلب کرده و در جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشد.

برزیل اسکار تیم ملی برزیل بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل اسکار تیم ملی برزیل بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و سپس از دست رفتن اندک شانس قهرمانی لالیگا ژاوی هرناندز با دکو، رافا یوسته مدیران ارشد باشگاهش جلساتی برگزار کرد و در نهایت تصمیم به ادامه همکاری تا پایان مدت قراردادش گرفت.
با این وجود در جلسات فوق دکو به ژاوی پیشنهاد کرد اسکار برادر بزرگترش که از ابتدا در کادر فنی بارسلونا همراه او بوده را کنار بگذارد و البته یک مربی بدنسازی جدید به خدمت بگیرد.

برای جانشینی اسکار هرناندز مدیران باشگاه بارسلونا دومنک تورنت دستیار سابق گواردیولا را معرفی کرده‌اند که سال‌ها کنار پپ کار کرده است. تورنت از سال 2007 تا 2018 در تیم‌های ب بارسلونا، بارسلونا، بایرن مونیخ  و سپس منچسترسیتی دستیار گواردیولا بود اما سپس به امریکا رفت و در نقش سرمربی نیویورک کار کرد. او سپس راهی برزیل شد و دو سال سرمربی فلامنگو بود و در سال 2022 هدایت گالاتاسرای را برعهده گرفت.

تمام افتخارات تورنت مربوط به دوران دستیاری گواردیولاست و با کنار رفتن از سرمربیگری گالاتاسرای در تاریخ 21 ژوئن 2022 او طی تقریبا دو سال اخیر بیکار بوده است.

برای بهبود شرایط جسمانی نیز خولیو توس، متخصص تمرینات قدرتی و پیشگیری از آسیب‌دیدگی به ژاوی پیشنهاد شده چرا که در این فصل بارسا از حیث مصدومیت متعدد بازیکنان و شرایط نه چندان جالب بدنی آنها لطمات زیادی و باید برای بهبود این وضعیت فکری بیندیشد که مهم‌ترینش اضافه شدن یک متخصص در این زمینه خواهد بود.

البته گفته می‌شود ژاوی ابتدا با کنار گذاشتن اسکار برادر بزرگترش مخالفت کرده است اما شاید برای فصل آینده تن به تغییرات مد نظر دکو و مدیران باشگاهش بدهد.

دیگر خبرها

  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد