Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@02:08:57 GMT

غرق شدن نوزاد توسط میمون در داخل مخزن آب!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۵۳۰۴

غرق شدن نوزاد توسط میمون در داخل مخزن آب!

میمون ها با حمله غافلگیرانه نوزاد را از تراس ربود و سپس آن را به داخل مخزن آب انداخت. در حادثه‌ای تکان دهنده یک نوزاد ۲ ماهه هندوستانی پس از آنکه توسط یک میمون به داخل مخزن آب انداخته شد جانش را از دست داد. این نوزاد در تراس خانه خوابیده بود که ابتدا توسط گله میمون‌ها ربوده و سپس به داخل مخزن آب انداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق یکشنبه شب و در منطقه‌ای در ایالت شمالی اوتار پرادش هند رخ داد.

بنا به گزارش Dainik Jagran، قربانی که هویتش «کِشاو کومار» اعلام شده در کنار مادربزرگش روی تراس خوابیده بود که توسط یکی از میمون‌ها ربوده شد. این حیوان پس از ربودن نوزاد آن را به داخل مخزن آب انداخت و غرق کرد. خانواده نوزاد بعدا جسد بی جان فرزند خود را در داخل مخزن آب پیدا کردند.

«پرنس» و «کومال» والدین قربانی به پلیس محلی گفتند که این دومین بار بود که این میمون به نوزاد آن‌ها حمله ور شده بود. آن‌ها بار نخست موفق شده بودند که مانع ربوده شدن نوزاد توسط میمون‌ها شوند. کومال به یکی از رسانه‌های محلی گفت: «ما انتظار نداشتیم این میمون‌ها در تاریکی شب بازگردند. ما فرزند خود را از دست دادیم.»

یک مقام ارشد پلیس محلی هند به رسانه‌ها گفت آن‌ها پس از بازبینی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته محل میمون‌ها را در حالی که به داخل تراس این خانه پریده و سپس نوزاد را با خود می‌بردند مشاهده کردند. وقوع این اتفاق موجب وحشت ساکنان محلی شده است. مردم محلی می‌گویند میمون‌ها پیشتر در چندین مورد با حمله به افراد محلی آن‌ها را زخمی کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: میمون نوزاد هندوستان مخزن اب قربانی داخل مخزن آب میمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان

محمد کریمی در خصوص روند اجرا‌های طرح‌های آبرسانی در شهرستان فارسان، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب و به‌منظور افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی این شهر آغاز شد.

وی افزود: احداث این مخزن ذخیره آب آشامیدنی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع انجام می‌شود که اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

کریمی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان شهرستان فارسان پس از پایان سنگ‌بری و خاک‌برداری آغاز خواهد شد.

شهر گوجان شهرستان فارسان در فاصله ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • ۵ «آخرالزمان» تماشایی که در سال ۲۰۲۴ خواهیم دید!
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • ببینید | تصاویری دیدنی از قلدربازی میمون برای ۲ مار کبری
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل