Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت اسپورت گزارشی در خصوص شهاب زاهدی منتشر کرده است

شهاب زاهدی برای تیم ملی اوکراین بازی نخواهد کرد.

به گزارش طرفداری، باشگاه زوریا اوکراین روز گذشته از دعوت شدن شهاب زاهدی مهاجم خود برای اولین بار به اردوی تیم ملی ایران خبر داد.

در همین رابطه سایت «اسپورت» اوکراین در بازتاب این خبر نوشت:

شهاب زاهدی مهاجم زوریا برای اولین بار به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن برای حضور در بازی با عراق و امارات به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شد.

با دعوت شدن زاهدی احتمال حضور این بازیکن در تیم ملی اوکراین منتفی شد. این بازیکن پیش از این اعلام کرده بود حرف هایی برای حضور در تیم ملی اوکراین وجود دارد ولی بازی برای تیم ملی ایران در اولویتش قرار دارد.

زاهدی در سال گذشته به همراه اللهیار صیادمنش در خط حمله زوریا عملکرد درخشانی داشت. صیادمنش از زوریا جدا شد و به فنرباغچه برگشت. 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد دایی، محرمی و فغانی تمام آرای هفته را کسب کردند/ نتایج تیم منتخب قرن (41) کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سوپرگل شروین بزرگ در دیدار صنعت نفت آبادان مقابل هوادار / فیلم گران ترین جا به جایی ها در میان مهاجمان حداقل ۳۰ ساله؛ رونالدو در صدر واکنش گزارشگران اینتر و یوونتوس در جریان دیدار سوپرکاپ ایتالیا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی اوکراین شهاب زاهدی دعوت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد

دبیر کل ناتو گفت اروپا و آمریکا مدتهاست در عمل به وعده کمک به اوکراین ضعیف عمل کردند.

به گزارش مشرق، دبیر کل ناتو اذعان کرد کشورهای عضو این پیمان به وعده های خود در قبال اوکراین عمل نکردند.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو اعلام کرد که حمایت ناکافی غرب از اوکراین دلیل پیشرفت روسیه در میدان نبرد است، اما کمک‌های نظامی بیشتری به کی‌یف در راه است.

دبیر کل ناتو با اشاره به وخامت اوضاع کیف در درگیری با مسکو، گفت که اوکراین محل محک اعضای ناتو است.

استولتنبرگ گفت: ما باید صادق باشیم. واقعیت این است که در ماه‌های اخیر، متحدان ناتو حمایتی را که ما قول داده‌ایم ارائه نکرده‌اند.

دبیر کل ناتو یادآور شد که آمریکا نتوانست به توافق بر یک بسته برسد و در اروپا، تحویل مهمات بسیار پایین‌تر از سطحی است که ما گفته‌ایم ارائه خواهیم کرد.

روز چهارشنبه، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین را پس از بن بست طولانی میان دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره امضا کرد. این بسته مدتها به دلیل اختلافات در کنگره آمریکا مسدود مانده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال