Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو شورای عالی معادن استان خراسان جنوبی گفت: چارت سازمانی و طرح طبقه‌بندی مشاغل در معادن اجرا شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس،  حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در نشستی با کریتی ثانی مدیرعامل شرکت زغالسنگ پروده طبس که بیش از 3 ساعت به طول انجامید؛ به مشکلات و مطالبات جامعه کارگران معدنی طبس رسیدگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان مرتبط باید برای احقاق حق کارگران از طریق قانونی پیگیری کنند تا موضوعاتی مثل چارت سازمانی و طرح طبقه بندی مشاغل در معادن اجرا شود.

 عضو شورای عالی معادن استان خراسان جنوبی تاکید کرد: شرکت های معدنی اگر رضایت کارگر را جلب نکنند به تولید مطلوب نخواهند رسید و کارگر به عنوان سرباز خط مقدم جبهه تولید باید مورد نگاه ویژه قرار گیرد.

کارگران معادن شهرستان طبس به وضعیت حقوق خود اعتراض داشتند که سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جمع حدود 50 نفر به میزبانی خانه کارگر تشکیلات طبس حضور یافت و درددل‌های آنها را شنید.

ذوب آهن اصفهان قلب صنعت فولاد ایران، نگینی در دشت طبسهیچ استفاده‌ای از ظرفیت‌های عظیم ‌معادن طبس ‌نمی‌شود ‌تقویت زیرساخت‌های درمانی شهرستان طبس/ ‌احداث بیمارستان دوم طبس تسریع ‌شود

وی با مشورت نیروهای کارگری معادن زغالسنگ؛ مصوباتی اتخاذ و به اجرایی شدن آنها تاکید کرد تا وضعیت حقوق و مزایای این قشر پرتلاش بهبود یابد و مدیرعامل شرکت زغالسنگ پروده طبس نسبت به اجرای مصوبات در بازه زمانی تعیین شده قول مساعد داد.

" بشرویه" به عنوان قطب کشاورزی خراسان جنوبی مورد توجه‌ ویژه مدیران قرار گیرد

نصیرایی صبح امروز از مرکز ترویج خدمات کشاورزی دهستان علی جمال؛ مجتمع گلخانه ای و شرکت تعاونی اسلام؛ مزرعه پایلوت آبیاری زیرسطحی در شهرستان بشرویه بازدید و درباره مشکلات حوزه کشاورزی با حضور جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خراسان جنوبی بحث و تبادل نظر کرد.

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بخش کشاورزی را محور اقتصادی کشور برشمرد و گفت: شهرستان بشرویه به عنوان قطب کشاورزی استان خراسان جنوبی باید مورد توجه‌ ویژه مدیران قرار گیرد.

رییس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی افزود: تغییر رویه در مدیریت‌ها و به ویژه جهادکشاورزی استان و سفرهای شهرستانی و حضور میدانی و شنیدن درددل‌ها و مشکلات از زبان مردم و رسیدگی فوری به مطالبات موجب تقویت روحیه اعتماد و امید می‌شود.

نصیرایی موضوعاتی از جمله ادامه کار تمامی گلخانه‌داران و فعالان این حوزه در مجتمع گلخانه‌ای؛ تسریع در عملیات ساختمانی و اختصاص اعتبار برای احداث مرکز ترویج کشاورزی علی‌جمال و ارائه تسهیلات به صنایع جوارکشاورزی، نگهداری، فرآوری‌ و بسته‌بندی و ارائه تسهیلات برای توسعه آبیاری زیرسطحی را مورد تاکید قرار داد که مورد موافقت رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خراسان جنوبی قرار گرفت.

انتهای پیام/250

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خراسان جنوبی کشاورزی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری مکی صبح یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی ضمن تشکر از اقدام ارزشمند فراجا در اجرای قوی‌تر طرح نور اظهار کرد: توجه به محتوای قرآنی و روایی و به خصوص تدبر در معارف سوره نور می‌تواند به صورت ضمن خدمت کارکنان و نیز کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های آشنایی با مبانی عفت ورزی و غیرتمندی ویژه دانش آموزان و نوجوانان برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تولیدات هنری و رسانه‌ای که رعایت ذائقه همه رده‌های سنی را داشته باشند با استفاده از ظرفیت نخبگانی دانش آموزان و نوجوانان در سطح ملی و استانی از الزامات موفقت آمیز اجرای این طرح نور است که امیدواریم شورای فرهنگ عمومی این مسئله را پیگیری و جزو دغدغه‌های اصلی خود قرار دهد.

سالاری ادامه داد: طرح تدبر در سوره نور به موازات طرح نور فراجا به صورت گسترده در قالب‌های مختلف با همراهی مجموعه‌های مردمی و قرآنی در استان اجرا خواهد شد تا گامی در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برداشته شود.

گفتنی است طرح تدبر در سوره نور در قالب ضمن خدمت ویژه کارکنان دولت در خراسان جنوبی مصوبه شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت و مورد موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه واقع شد.

کد خبر 6088404

دیگر خبرها

  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت