Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز نخست پالایشگاه ۳۵ هزار بشکه ای نفت خام فوق سنگین قشم با حضور آیت الله رئیسی، رییس جمهوری امروز افتتاح شد و به بهره برداری رسمی رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت نفت، این پالایشگاه هم اکنون به ظرفیت کامل تولید رسیده که از مزایای آن می توان به تضمین برداشت از پارس جنوبی، اشتغالزایی، تولید محصولات با کیفیت بالا و  کمک به ارتقای صادرات فراورده از جمله قیر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بهره برداری از این واحد تولیدی ۴۰۰ نفر بصورت مستقیم و  بیش از ۱۰۰۰ نفر بصورت غیرمسقیم در این پالایشگاه اشتغال می یابند.

همچنین مراسم کلنگ‌زنی فاز دوم این پالایشگاه دیروز با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و سردار سعید محمد در جریان چهاردهمین سفر استانی رئیس‌جمهوری به استان هرمزگان برگزار  شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پالایشگاه قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داوود سلیمانی گفت: آتش سوزی ترانس برق در نیروگاه رامین اهواز به علت اتصالات و شوک الکتریکی ناشی از طوفان و بارندگی شدید رخ داد و بلافاصله توسط گروه‌های آتش نشانی مهار شد.   وی افزود: در این حادثه هیچگونه خسارت جانی و یا آسیب به همکاران وارد نشده و خسارات فنی توسط تیم‌های تخصصی نیروگاه و شرکت بیمه در دست بررسی است.   سلیمانی ادامه داد: آتش سوزی رخ داده هیچ خللی برای شبکه برق ایجاد نکرده و نمی‌کند و هم اکنون عملیات جایگزینی ترانس جدید در حال اجراست.   گفتنی است؛ این واحد نیروگاهی بدلیل تعمیرات اساسی از پاییز سال گذشته از مدار خارج بوده و طبق برنامه ریزی‌های قبلی مقرر است پیش از آغاز تابستان وارد مدار شود.

دیگر خبرها

  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد