Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین و روز تکریم مقام والای مادران و همسران شهدا، جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) رونمایی شد.

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه فرارسیدن ۱۳ جمادی‌الثانی (یکشنبه ۲۶ دی) سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مقام والای مادران و همسران شهدا، جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) با این موضوع رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیوارنگاره که محصول خانه طراحان انقلاب اسلامی است به شعار «در مقام صبر» مزین شده و دانیال فرخ آن را طراحی کرده است. 

دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) در بهمن ماه سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و به طول تقریبی ۴۷ متر و عرض ۱۸ متر، بزرگترین دیوارنگاره پایتخت محسوب می‌شود.

«خشم بر خصم و مهر بر میهن / این چنین خانه‌ات شود ایمن»، «لشکر پرستاره درمان»، «فرصت خدمت»، «دو پای دیگر قرض کنید»، «هوادار ساخت ایرانیم»، «انی احامی ابداً عن دینی»، «عشق علی زینت عالم شده»، «قفل و بست از پای وصلت وا کنید»، «برای ایران به صف شویم»، «طلوع دوباره»، «ماه همدلی»، «عید نو، عهد نو»، «قهرمان مهربان»، «نگاهی به دستان مادر کنیم»، «برای تو، قهرمان من»، «دریا مبرّا از پلیدی‌ست»، «گرچه دوریم به یاد تو سخن می‌گوییم»، «برسان سلام ما را»، «ما ملت شهادتیم»، «ما ملت امام حسینیم»، «پشت به پشت و صف شکن، کیست حریف تن‌به‌تن»، «ما ملت امام حسینیم»، «به غایبان برسانید»، «با این فرشتگانم، نزدیک آسمانم»، «قدس خرمشهر دیگر می‌شود»، «ایران همدل»، «اجتماع قلبها»، «خانه‌های بهاری»، «سلامت را به ایران می‌رسانیم»، «آه از غمی که تازه شود با غمی دگر»، «انتقام سخت»، «خانواده ایرانی»، «با جوانان کارها دشوار نیست»، «در لشکر حسینم»، «آسان و آسمانی»‌، «ای حرمت بهشت من»، «بهشتی می‌شود هرکس حسینی است»، «وقت عمل است»، «فَأَغرَقناهُم أَجمَعینَ» و «دیگری را به خود مقدّم دار» دیگر پویش‌های قبلی این دیوارنگاره هستند.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مادر دیوارنگاره میدان ولیعصر عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا